Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

BIM December 2021

klasson1999 skrev 2021-12-06 14:08:55 följande:

Tjejer? jag är så besviken på mig själv?. Jag har ju bim på söndag.

Jag skrev imorse att jag hoppade att testa med testa tidigt idag.

Men jag gjorde det ändå :(?. Precis? visade negativt.

Vet att det absolut inte är kört än, men vill höra det från er med. Hoppet gick ju ner :?(.

När man ser flera plussa så pass tidigt tror man ju att man själv också ska göra det.

Om man ska plussa såpass tidigt tror jag det behöver vara morgon urin, vänta någon/ några dagar och testa igen <3
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-06 22:59:43 följande:

Kan vara möjligt! Hoppas. Hehe

Imorse mådde jag bra. Just nu sitter jag i badet, mår piss illa och sura uppstötningar som in i?.

Hoppas att det är symtom! Men känns väldigt tidigt, inte ens säkert ägget har fäst än för mig haha..
  • evelinagra1
    Viicviic skrev 2021-12-07 09:51:40 följande:

Jag började må jätte illa äl + 5 så det är möjligt!

Spännande då håller vi tummarna!!
  • evelinagra1

När börjar ni ta gravtest? Borde vara på äl+6 eller 7 idag och det kliar i fingrarna :)) har 2 st predictor early hemma

• evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-07 20:23:49 följande:

Tjejer..

Fått reda på att jag har cellförändringar och HPV..

Men nej vad ledsen jag blir :(((
  • evelinagra1

Nu har det blivit några inlägg från mig idag haha men jag har en fråga, är det någon som varit med om eller vet vart det gör ont när ägget fäster? För någon timma den fick jag ont mellan troskanten och naveln ungefär. Det var som en stickande/ilande smärta som kom och gick under ca 1 timma. Men det känns som att det var lite för högt upp smärtan satt för att det skulle kunna vara det

• evelinagra1
    Bez skrev 2021-12-10 11:13:09 följande:

Är på äl+6/7 idag och hade lite blod i trosan, skulle de kunna vara nidblödning? Har aldrig spottings annars förutom någon dag innan mens.

Det skulle de absolut kunna vara!
  • evelinagra1
    Bez skrev 2021-12-10 11:13:09 följande:

Är på äl+6/7 idag och hade lite blod i trosan, skulle de kunna vara nidblödning? Har aldrig spottings annars förutom någon dag innan mens.

Det skulle de absolut kunna vara!
  • evelinagra1

Tror att jag bara det i syne och det syns absolut inte på bild men är det där jag har målat som strecket borde sitta?
  • evelinagra1
    Sanlin90 skrev 2021-12-10 16:23:51 följande:

Syns inte här så lägger till där jag gjort streck, är det rätt ställe där strecket är?

Ja det ser ut att vara där de ska vara :)
  • evelinagra1
    Sanlin90 skrev 2021-12-10 16:52:24 följande:

Blir jätteförrvirrad bim på söndag och min temp sjönk idag men så fick jag supersvagt på ena testet, bröstontet ökar succesivt under dagen och ont i livmoder ligamenten och blev så trött idag, hur känner du, när har du bim?

Har BIM på tisdag, känner inget speciellt.. emellanåt har jag lite ont i magen. Ont i brösten har jag också men det brukar jag alltid ha mellan äl och mens så ser inte det som en symtom
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-12 10:57:59 följande:

Bim idag. Ingen mens än, den kommer dock snart , jag känner det så tydligt. Negativt test.

Jag ger upp hoppet. Jag får helt enkelt acceptera att jag inte kommer kunna bli mamma.

Jag trodde detta var försök 8. Men när jag räknar på min mens app ser jag faktiskt att jag går in i försök nummer 10 nu.

Det var det för mig.

Förstår att det känns jobbigt och har känt samma flera gånger, men det finns hjälp att få, det kommer bli våran tur någon gång också <3
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-12 12:38:08 följande:

Tack för peppen <3. Håller verkligen tummarna för dig denna månaden!

Tror det är kört för mig med tyvärr, tog ett test idag inte ens ett litet svagt streck såg jag och känner mig precis som innan mens
  • evelinagra1

Är det någon som använder sig av clearblues fertilitetsmonitor här? Visar den alltid två streck på själva stickan? (Graviditetstest)

• evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-12 18:33:47 följande:

Bim idag.. fortfarande ingen mens.

Har haft världens mensvärk, men den bryter inte ut ännu..

Vill bara att den ska komma nu då jag VET att den är på gång :(

Min mens brukar komma igång om jag har sex eller får en orgasm testa det om du har lust haha ;)
  • evelinagra1

Är på äl+ 11/BIM -2 och nu på kvällen kom det lite rosa på pappret när jag torkade mig så det är nog mensen som är på gång.. blir galen alltså hur jäkla lång tid ska det ta att bli gravid??

• evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-12 20:06:40 följande:

Hahaha, asså nu gick min temp upp igen till 37,1 orkar ejjjjjjj.

Haha tog också tempen nyss, hade också 37.1 men brukar ha lite högre på kvällen :)
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-13 12:52:38 följande:

Åh nej :(. Nu tar vi nya tag <3

Hur går det för dig? <3
Svar på tråden BIM December 2021