Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

BIM December 2021

klasson1999 skrev 2021-11-30 11:23:34 följande:

Nomina - Haha gooood!!! Alltså vissa verkar kunna citera ..

Evangelina- (sorry om felstavat men kan inte gå tillbaka och kika på namn).

Är det sambons första spermatest?

Min man ska göra sitt andra nu på torsdag.

Vad är oddset liksom, vi har nästan försökt lika länge, vi är lika gamla och våra män ska göra spermaprov samma vecka.

Haha ja det är ju helt otroligt hur lika vi är i detta, det är hans första han var så nervös stackarn.. lämnar man flera tester?
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-11-30 11:51:44 följande:

Evelinagra1- Ja man lämnar 2 tester, i vår kommun ialafall. För att kunna fram ett så bra svar så möjligt.

Kolla upp detta!

Ja okej! Alltså är så rädd att det ska vara försent att ha sex ikväll trots att det var imorse jag fick positivt äl-test..
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-11-30 15:46:23 följande:

Jag tror absolut inte det är försent :)

När ägget släpper lever den i 12-24 timmar har jag för mig :)

Håller tummarna :)
  • evelinagra1

Fick positivt äl test i tisdags men är redan säker på att det inte kollar bli något denna månaden heller då jag fick en ganska rejäl ?lotion flytning? nyss som jag brukar få efter ägglossning..

• evelinagra1

Var det i denna gruppen det var några som hade svamp? Vad hade ni för symtom på det? Jag har aldrig haft det innan så vet inte hur det känns haha.. jag har iallafall mycket flytningar, får typ byta trosor 2 gånger om dagen, emellan åt kliar det på insidan av blygdläpparna och har lite molvärk i nedre delen av magen?

• evelinagra1
    Sanlin90 skrev 2021-12-05 18:03:00 följande:

Det va nog jag, verkade inte vara svamp nu utan torrhet men svamp.. det kliar och det är sådör kliigt så när du väl kliar känns det som du aldrig vill sluta det är helt galet kliigt sen kan man få flytningar som är lite vita gryn i.

Ja det där men att inte kunna sluta klia känner jag igen haha.. måste man behandla eller kan det gå över av sig självt?
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-05 19:09:42 följande:

Jag behöver råd tjejer!

Jag har bim på Söndag. Vågar man ta ett testa tidigt test imorgon? HJÄLP

Kanske liiite tidigt men har du flera tester hemma så kör!!
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-05 19:36:15 följande:

Jag har ett testa tidigt! Tänkte för -känslobomb fick ett svagt streck idag och hon är på ÄL+6 :O

Jag tänkte testa på fredag då är jag på äl+9 tror jag!
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-05 21:32:47 följande:

Jag återkommer imorgon på om testa tidigt visar något :)

Jaa gör det! Håller tummarna!!
  • evelinagra1
    Sanlin90 skrev 2021-12-05 21:08:38 följande:

Det behöver nog oftast behandlas, när jag haft förr har det oftast räckt att ta en tampong med filmjölk/naturell yoghurt på några gånger om dagen (binda på med då självklar) man får va snabb för den sväller, det återställer phbalansen är det dock en rejälare svamp som när jag va gravid går det oftare åt typ canesten eller pevaryl både vagiatorer och kräm.

Tack för hjälpen! Jag avvaktar lite och ser, kan va så att jag bara är torr men jag vet inte, blir det inte bättre får jag åka till apoteket :)
Svar på tråden BIM December 2021