• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?

Gillar ni att ta den riktigt djupt när ni suger av någon? Hur gör ni för att få det att funka och är det något ni övat upp? Ni som kan och gillar att ta den djupt, vad är det ni går igång på?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?
  • Anonym (Deep 40+)
    Anonym (Deepthroat) skrev 2021-10-21 16:48:30 följande:

DU låter precis som mig!! Skinn på näsan men UG i det sexuella spelet.

Grattis till oss som bejakar vår egen lust och på våra villkor!!

Ja men eller hur:)

Läckert att vi vägar bejaka vår kåthet och inte va så jäkla torra och trista. Då blir man tyvärr bitter.

Själv tar jag gärna dessutom en tredje part :)
  • Anonym (mjau)
    Anonym (.) skrev 2021-10-21 08:13:45 följande:
    Du har ingen aning om de gått igång på det eller inte. Många kvinnor låtsas att de går igång på saker som de egentligen inte går igång på, för husfridens skull och för mannen ska bli nöjd.

Skulle tro att i princip ingen kvinna gillar djupa avsugningar. Kvinnor får liksom inte ut något av det förutom kväljningar vilket är obehagligt och INTE upphetsande.
    Tror du har helrätt!

En väninna visade ett porrklipp. Var tjejen upphetsad när hon utförde djup avsugning. Njuta eller inte? av mannens penis som var enorm långt ner i halsen. Väninnan tyckte tjejen såg allt annat än glad ut. Jobbigt att kolla på. Tjejen såg lättad ut när killen kom och jobbet klart.
  • Anonym (Deep 40+)
    Anonym (mjau) skrev 2021-10-21 23:47:47 följande:

Tror du har helrätt!

En väninna visade ett porrklipp. Var tjejen upphetsad när hon utförde djup avsugning. Njuta eller inte? av mannens penis som var enorm långt ner i halsen. Väninnan tyckte tjejen såg allt annat än glad ut. Jobbigt att kolla på. Tjejen såg lättad ut när killen kom och jobbet klart.

Eller så kan väl väl acceptera att vi gillar olika.

Om man aldrig har vågat ge sig in i det sexuella spelet med tex undergivenhet och dessutom kallar kuken för penis står vi nog väldigt långt ifrån varann sexuellt.

Klippet du tittade på kan jag inte yttra mig om men tänker, kolla inte då på sån porr om du inte gillar det.
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Deep 40+) skrev 2021-10-21 23:59:13 följande:
    Eller så kan väl väl acceptera att vi gillar olika.

Om man aldrig har vågat ge sig in i det sexuella spelet med tex undergivenhet och dessutom kallar kuken för penis står vi nog väldigt långt ifrån varann sexuellt.

Klippet du tittade på kan jag inte yttra mig om men tänker, kolla inte då på sån porr om du inte gillar det.
    För sakens skull! Jag benämner mannens lem omväxlande för kuk och penis beroende på sammanhang. Den blir inte mindre häftig för att man kallar den lem, penis eller kuk. Eller hur? Kärt barn har många namn!

Vad väninnan visade var inget sexuellt undergivenhetsspel. tyvärr ville hon min opinion på en utsatt liten tjejs lidande (dra in till brödföda). Vi såg samma ledsnad hos tjejen. Vad vet du förresten om mina erfarenheter av dominans/undergivenhet? 

Nej, jag tittar närmast aldrig på porr och videon som berörts var av bedrövlig kvalitet. Allt är inte guld som glimmar. Ha en bra kväll.
  • Anonym (Deep 40+)
    Anonym (mjau) skrev 2021-10-22 00:09:29 följande:

För sakens skull! Jag benämner mannens lem omväxlande för kuk och penis beroende på sammanhang. Den blir inte mindre häftig för att man kallar den lem, penis eller kuk. Eller hur? Kärt barn har många namn!

Vad väninnan visade var inget sexuellt undergivenhetsspel. tyvärr ville hon min opinion på en utsatt liten tjejs lidande (dra in till brödföda). Vi såg samma ledsnad hos tjejen. Vad vet du förresten om mina erfarenheter av dominans/undergivenhet? 

Nej, jag tittar närmast aldrig på porr och videon som berörts var av bedrövlig kvalitet. Allt är inte guld som glimmar. Ha en bra kväll.

Förstår nu att det egentligen är porr du vill diskutera när jag läser din frågeställning utifrån dt

Den diskussionen får du ta med någon annan.

Håller med dig att kärt barn har många namn. Men skulle då aldrig ta en penis i min mun. I dubbelbemärkelse :)

Ha det gott:)
  • Anonym (aldrig)

Jag har sugit av någon vid tre tillfällen. Det var när jag var i 20-årsåldern och trodde att det förväntades av mig. När jag var 23 så bestämde jag mig att aldrig göra det igen.

Ingen var elak, de var rena och tog det lugnt, men ursäkta? VARFÖR ska man suga av en penis för att killen ska gilla det? Och nej, därmed vill jag inte heller att en kille ska slicka mig, även om det kan vara skönt, men ärligt talat, varför lär du inte din kille att använda fingrarna istället? 

Killar som slickar, har ingen som kan visa dem hur man gör med fingrarna på riktigt, och är ej heller lyhörd kring vad hon vill. En sådan kille behövs knappast.

• Anonym (mjau)
    Anonym (Deep 40+) skrev 2021-10-22 00:18:05 följande:
    Förstår nu att det egentligen är porr du vill diskutera när jag läser din frågeställning utifrån dt

Den diskussionen får du ta med någon annan.

Håller med dig att kärt barn har många namn. Men skulle då aldrig ta en penis i min mun. I dubbelbemärkelse :)

Ha det gott:)
    Nej, var inte ute efter att diskutera porrindustrin. Besvarade Anonym (.). Killens tanke synkat m mitt efter trista videoklippet..... vill aldrig se klippet igen. Anonym (.) har nog oxå rätt i att den här tråden en runktråd men den saken struntar jag i. finns många lonely men därute. 

Anonym (.) skrev 2021-10-21 16:08:28 följande:
    Klart att kvinnor också är kåta, men generellt inte lika kåta som män och ytterst få gillar djupa avsugningar.

Vissa inlägg är liksom uppenbart skrivna av män. Runktrådar är lätta att känna igen.
    nyfiken på varför du aldrig vill ta ordet penis i din mun i dubbel bemärkelse? Kuk är förstås mer rakt på sak än penis. är det så?

Ha det bäst du oxå  :)
  • Anonym (Dotty)
    Anonym (aldrig) skrev 2021-10-22 00:22:58 följande:

Jag har sugit av någon vid tre tillfällen. Det var när jag var i 20-årsåldern och trodde att det förväntades av mig. När jag var 23 så bestämde jag mig att aldrig göra det igen.

Ingen var elak, de var rena och tog det lugnt, men ursäkta? VARFÖR ska man suga av en penis för att killen ska gilla det? Och nej, därmed vill jag inte heller att en kille ska slicka mig, även om det kan vara skönt, men ärligt talat, varför lär du inte din kille att använda fingrarna istället? 

Killar som slickar, har ingen som kan visa dem hur man gör med fingrarna på riktigt, och är ej heller lyhörd kring vad hon vill. En sådan kille behövs knappast.

Att bli slickad är det bästa! Att ge en avsugning då killen riktigt njuter är lovley!
  • En manlig man
    Anonym (aldrig) skrev 2021-10-22 00:22:58 följande:

Finns en rätt stor risk att du blir lämnad när killarna inser att deras sexliv kommer vara väldigt begränsat med dig. Du får nog nöja dig med en incel som nöjer sig med det du erbjuder.
  • Anonym (Kvinna 50+)

Jag har bara läst sista, men vill säga att jag är kvinna och jag älskar att ge min man en riktigt djup avsugning! Alla dagar i veckan, helst varje dag! Av många orsaker - det är så enkelt i relation till hur mycket han njuter. Älskar att se honom njuta - det ger mig en djup tillfredsställelse att höra honom njuta. Om han dessutom kommer långt ner i halsen är det än lättare att svälja satsen. Gillar när han tar tag om mitt huvud, håller i mitt hår och pressar sig djupt ner i min hals. När vi är riktigt, riktigt kåta kan han även örfila mig, något jag på ett väldigt märkligt sätt tänder extremt mycket på. Sedan vi upptäckte det för några år sedan har variationen i vårt sexliv bara exploderat!

Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?