Anonym (,nkl njblöoi) skrev 2021-10-22 16:13:45 följande:
Porrfilm går inte att jämföra med. Det handlar inte om vad deltagarna tycker om utan om att sälja.
Jag tillhör de som avskyr att ta den djupt, den kille som försöker blir utan sex. jag tycker verkligen det är vedervärdigt.
Men jag fattar ju att det finns de som njuter enormt av det och till dem säger jag: Go for it!
De enda porrfilmer jag tittar på, förutom privata filmer som folk lägger upp, är de där man ser att kvinnan får orgasm på riktigt, dvs, i stort sett bara filmer där de tillfredsställer sig själva.
Jag var på fest hos en bekant till mig och hamnade bredvid en kvinna som gör porrfilmer. Hon är ingen superkändis men hon klarar sig på sin inkomst. Hon berättade att 40 min film innebar 5 timmars filmande och då hade on ganska ont i underlivet. Efter det kan jag inte med kommersiella porrfilmer, förutom då de där kvinnorna tillfredsställer sig själva.
Inser oxå jag att det finns killar och tjejer som älskar djupa avsugningar. Okej så länge alla är med på spelreglerna. Bara tjejens kräkreflexer inte aktiveras. Ja go for it säger jag oxå!
Ja jag har sett porr där man ser att tjejen får orgasm på riktigt och de är njutningsfulla att kolla på.
Vilken privat inblick du fick in i den kommersiella porrfilmsbranschen. Lät inget vidare med 5 timmars filmande och kvinnans smärtor i underlivet efteråt. :(