Inlägg från: Anonym (mjau) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mjau)

Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?

Har aldrig testat djupa avsugningar. Min pojkvän som är väl utrustad vill vanliga blow jobs med slick av penis och anal massage. Om han vill så men nej vår teknik bra ju. Härstammar djupa avsugningar från porr? 

• Anonym (mjau)
    Anonym (.) skrev 2021-10-21 08:13:45 följande:
    Du har ingen aning om de gått igång på det eller inte. Många kvinnor låtsas att de går igång på saker som de egentligen inte går igång på, för husfridens skull och för mannen ska bli nöjd.

Skulle tro att i princip ingen kvinna gillar djupa avsugningar. Kvinnor får liksom inte ut något av det förutom kväljningar vilket är obehagligt och INTE upphetsande.
    Tror du har helrätt!

En väninna visade ett porrklipp. Var tjejen upphetsad när hon utförde djup avsugning. Njuta eller inte? av mannens penis som var enorm långt ner i halsen. Väninnan tyckte tjejen såg allt annat än glad ut. Jobbigt att kolla på. Tjejen såg lättad ut när killen kom och jobbet klart.
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Deep 40+) skrev 2021-10-21 23:59:13 följande:
    Eller så kan väl väl acceptera att vi gillar olika.

Om man aldrig har vågat ge sig in i det sexuella spelet med tex undergivenhet och dessutom kallar kuken för penis står vi nog väldigt långt ifrån varann sexuellt.

Klippet du tittade på kan jag inte yttra mig om men tänker, kolla inte då på sån porr om du inte gillar det.
    För sakens skull! Jag benämner mannens lem omväxlande för kuk och penis beroende på sammanhang. Den blir inte mindre häftig för att man kallar den lem, penis eller kuk. Eller hur? Kärt barn har många namn!

Vad väninnan visade var inget sexuellt undergivenhetsspel. tyvärr ville hon min opinion på en utsatt liten tjejs lidande (dra in till brödföda). Vi såg samma ledsnad hos tjejen. Vad vet du förresten om mina erfarenheter av dominans/undergivenhet? 

Nej, jag tittar närmast aldrig på porr och videon som berörts var av bedrövlig kvalitet. Allt är inte guld som glimmar. Ha en bra kväll.
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Deep 40+) skrev 2021-10-22 00:18:05 följande:
    Förstår nu att det egentligen är porr du vill diskutera när jag läser din frågeställning utifrån dt

Den diskussionen får du ta med någon annan.

Håller med dig att kärt barn har många namn. Men skulle då aldrig ta en penis i min mun. I dubbelbemärkelse :)

Ha det gott:)
    Nej, var inte ute efter att diskutera porrindustrin. Besvarade Anonym (.). Killens tanke synkat m mitt efter trista videoklippet..... vill aldrig se klippet igen. Anonym (.) har nog oxå rätt i att den här tråden en runktråd men den saken struntar jag i. finns många lonely men därute. 

Anonym (.) skrev 2021-10-21 16:08:28 följande:
    Klart att kvinnor också är kåta, men generellt inte lika kåta som män och ytterst få gillar djupa avsugningar.

Vissa inlägg är liksom uppenbart skrivna av män. Runktrådar är lätta att känna igen.
    nyfiken på varför du aldrig vill ta ordet penis i din mun i dubbel bemärkelse? Kuk är förstås mer rakt på sak än penis. är det så?

Ha det bäst du oxå  :)
  • Anonym (mjau)
    En manlig man skrev 2021-10-22 10:04:09 följande:
    Finns en rätt stor risk att du blir lämnad när killarna inser att deras sexliv kommer vara väldigt
    Anonym (aldrig) skrev 2021-10-22 00:22:58 följande:

Jag har sugit av någon vid tre tillfällen. Det var när jag var i 20-årsåldern och trodde att det förväntades av mig. När jag var 23 så bestämde jag mig att aldrig göra det igen.

Ingen var elak, de var rena och tog det lugnt, men ursäkta? VARFÖR ska man suga av en penis för att killen ska gilla det? Och nej, därmed vill jag inte heller att en kille ska slicka mig, även om det kan vara skönt, men ärligt talat, varför lär du inte din kille att använda fingrarna istället? 

Killar som slickar, har ingen som kan visa dem hur man gör med fingrarna på riktigt, och är ej heller lyhörd kring vad hon vill. En sådan kille behövs knappast.

begränsat med dig. Du får nog nöja dig med en incel som nöjer sig med det du erbjuder.
    Ovanstående ditt svar till Anonym (aldrig) #35.

"Begränsat" och "begränsat".....

Vet par som kör med missionären och har vaniljsex flera ggr i veckan och som är hur nöjda och lyckliga som helst... Kåta på varandra i mer än 20 år.

Vet även om par som testat nästan allt på sexkartan (djupa avsugningar av kuk, slicka fitta, kvinnan desperat gjort GB inför karln) men som separerat efter 2 års förhållande och swingande. I öppet med nytt sex med knullkompisar regelbundet gnm internet. Tröttnade på experimenterande och på varandra.

Hur förklarar du det för dig osannolika ?
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-22 11:56:11 följande:
    Vad exakt är en "runktråd"?

Jag är nyfiken på andra människors erfarenheter, tankar och fantasier om sex. Tänker att det är själva poängen med att hänga här på FL forumet. Ibland är det inspirerande och ibland blir jag lite småkåt, men inte så att jag sitter och runkar direkt ;)
    Ganska ny här. Men har märkt skillnad i sättet att vara mellan dem som tar ämnet seriöst och dem som tar det oseriöst. Jättestor skillnad faktiskt!

Nu är ju det här en tråd som handlar om djupa avsugningar. TS är intresserad av om vi kvinnor gillar det lika mycket som männen gör. Då förväntas av oss kvinnor att svara på ingående frågor, där svaren såklart kan användas som runkmaterial utav av vissa. Kanske ensamma män som lever utan kvinna? eller som är tillsammans med en kvinna som inte längre vill sex med dem?

I andra trådar åter som är mer generella finns det män som alltid styr in ämnet på det mest intima. Ja, de sitter säkert för sig själva och väntar på att få nåt att runka av sig till här på FL.
  • Anonym (mjau)
    Anonym (,nkl njblöoi) skrev 2021-10-22 16:13:45 följande:

Porrfilm går inte att jämföra med. Det handlar inte om vad deltagarna tycker om utan om att sälja. 

Jag tillhör de som avskyr att ta den djupt, den kille som försöker blir utan sex.  jag tycker verkligen det är vedervärdigt. 

Men jag fattar ju att det finns de som njuter enormt av det och till dem säger jag: Go for it! 

De enda porrfilmer jag tittar på, förutom privata filmer  som folk lägger upp, är de där man ser att kvinnan får orgasm på riktigt, dvs, i stort sett bara filmer där de tillfredsställer sig själva. 

Jag var på fest hos en bekant till mig och hamnade bredvid en kvinna som gör porrfilmer. Hon är ingen superkändis men hon klarar sig på sin inkomst. Hon berättade att 40 min film innebar 5 timmars filmande och då hade on ganska ont i underlivet. Efter det kan jag inte med kommersiella porrfilmer, förutom då de där kvinnorna tillfredsställer sig själva. 

Inser oxå jag att det finns killar och tjejer som älskar djupa avsugningar. Okej så länge alla är med på spelreglerna. Bara tjejens kräkreflexer inte aktiveras. Ja go for it säger jag oxå! 

Ja jag har sett porr där man ser att tjejen får orgasm på riktigt och de är njutningsfulla att kolla på. 

Vilken privat inblick du fick in i den kommersiella porrfilmsbranschen. Lät inget vidare med 5 timmars filmande och kvinnans smärtor i underlivet efteråt. :(
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Gillar det) skrev 2021-10-22 22:50:55 följande:
    Tala för dig själv. Det finns kvinnor som gillar det jo. Jag är kvinna, älskar att bli munknullad av min sambo. Jag blir skitkåt av det. Inte det minsta obehagligt
    Ges du orgasm samtidigt när du munknullar din sambo? Eller stimulerar du dig med dildo eller med handen till orgasm parallellt? Vore intressant att veta när jag tror det är knepigt med klimax på samma gång vid halsknullning. 
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-22 11:56:11 följande:
    Vad exakt är en "runktråd"?

Jag är nyfiken på andra människors erfarenheter, tankar och fantasier om sex. Tänker att det är själva poängen med att hänga här på FL forumet. Ibland är det inspirerande och ibland blir jag lite småkåt, men inte så att jag sitter och runkar direkt ;)
    Stillas nyfikenheten vid tillfällen på människors erfarenheter, tankar och fantasier? Alltså om personen ifråga får en helhetsbild av folks vanor och därmed känner sig någorlunda tillfreds av intrycken. Ponera efter en period? Eller om en involvering med en partner begränsar tiden på forumet. Är det då möjligt med en balans? Det är väl en del i det som avgör. 

Om man ute efter en allmän sondering av människors sexvanor inför en större enkätundersökning är syftet såklart helt annorlunda.    
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-22 23:32:26 följande:

Kan konstatera att denna frågeställningen verkligen polariserar de som svarar, starkt för eller starkt emot.

Hoppas att det trots allt finns förståelse för motparterna i denna diskussionen

Känner en stor förståelse inför dem som älskar att delta i djupa avsugningar, men också inför dem som ogillar eller som avstår helt.
Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?