• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?

Gillar ni att ta den riktigt djupt när ni suger av någon? Hur gör ni för att få det att funka och är det något ni övat upp? Ni som kan och gillar att ta den djupt, vad är det ni går igång på?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (.) skrev 2021-10-21 16:08:28 följande:
    Klart att kvinnor också är kåta, men generellt inte lika kåta som män och ytterst få gillar djupa avsugningar.

Vissa inlägg är liksom uppenbart skrivna av män. Runktrådar är lätta att känna igen.
    Vad exakt är en "runktråd"?

Jag är nyfiken på andra människors erfarenheter, tankar och fantasier om sex. Tänker att det är själva poängen med att hänga här på FL forumet. Ibland är det inspirerande och ibland blir jag lite småkåt, men inte så att jag sitter och runkar direkt ;)
  • Anonym
    En manlig man skrev 2021-10-21 08:53:44 följande:

Jag har stött på ett par stycken som lätt slukat hela. För vissa kvinnor är det viktigt och de är stolta att de klarar det och visar mer än gärna upp sina färdigheter.

Du pratar om kvinnor som om de vore hundar. 
  • Anonym (,nkl njblöoi)
    Anonym (mjau) skrev 2021-10-21 23:47:47 följande:
    Tror du har helrätt!

En väninna visade ett porrklipp. Var tjejen upphetsad när hon utförde djup avsugning. Njuta eller inte? av mannens penis som var enorm långt ner i halsen. Väninnan tyckte tjejen såg allt annat än glad ut. Jobbigt att kolla på. Tjejen såg lättad ut när killen kom och jobbet klart.

Porrfilm går inte att jämföra med. Det handlar inte om vad deltagarna tycker om utan om att sälja. 

Jag tillhör de som avskyr att ta den djupt, den kille som försöker blir utan sex.  jag tycker verkligen det är vedervärdigt. 

Men jag fattar ju att det finns de som njuter enormt av det och till dem säger jag: Go for it! 

De enda porrfilmer jag tittar på, förutom privata filmer  som folk lägger upp, är de där man ser att kvinnan får orgasm på riktigt, dvs, i stort sett bara filmer där de tillfredsställer sig själva. 

Jag var på fest hos en bekant till mig och hamnade bredvid en kvinna som gör porrfilmer. Hon är ingen superkändis men hon klarar sig på sin inkomst. Hon berättade att 40 min film innebar 5 timmars filmande och då hade on ganska ont i underlivet. Efter det kan jag inte med kommersiella porrfilmer, förutom då de där kvinnorna tillfredsställer sig själva. 

• Anonym (Sugaren)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-20 18:22:39 följande:

Av de som testat verkar det än så länge vara hälften som går igång på det det och hälften som inte gillar det alls. 

Approppå gastroskopideluxe's uppmaning till killarna, är det någon man här inne som testat att deepthroata en dildo till exempel? Eller en kuk för den delen?

Jag är kille och försöker ta den så djupt som möjligt varje gång jag får chansen.
  • Anonym (Deep 40+)
    Anonym (Sugaren) skrev 2021-10-22 16:35:59 följande:

Jag är kille och försöker ta den så djupt som möjligt varje gång jag får chansen.

Härligt, läcker känsla :)
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Deep 40+) skrev 2021-10-22 16:37:48 följande:

Härligt, läcker känsla :)

Ja, det är verkligen häftigt att få munnen använd. Att som avslutning få svälja en ordentlig sats gör att man känner sig extra duktig. Det är svårt att förklara men det ger mig en särskild form av njutning att få tillfredställa någon med munnen.
  • Anonym (Deep 40+)
    Anonym (Sugaren) skrev 2021-10-22 16:43:58 följande:

Ja, det är verkligen häftigt att få munnen använd. Att som avslutning få svälja en ordentlig sats gör att man känner sig extra duktig. Det är svårt att förklara men det ger mig en särskild form av njutning att få tillfredställa någon med munnen.

1+

Du beskriver det så väl
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Deep 40+) skrev 2021-10-22 16:57:18 följande:

1+

Du beskriver det så väl

Tackar!

Jag delar mitt intresse med en tjejkompis och vi brukar bolla idéer och erfarenheter. Hon har kommit fram till att hennes nya målsättning är att få orgasm av att ge oralsex. Det låter kanske lite väl fantasifullt och porrfilmsskadat à la Lovelace, men hon är seriöst övertygad om att det är möjligt.

Jag har även ett ex som blev så kåt av att få kuk i munnen att det började droppa ur hennes nedre regionen, så det var inte bara i hennes mun det vattnades.
  • Anonym (mjau)
    En manlig man skrev 2021-10-22 10:04:09 följande:
    Finns en rätt stor risk att du blir lämnad när killarna inser att deras sexliv kommer vara väldigt
    Anonym (aldrig) skrev 2021-10-22 00:22:58 följande:

Jag har sugit av någon vid tre tillfällen. Det var när jag var i 20-årsåldern och trodde att det förväntades av mig. När jag var 23 så bestämde jag mig att aldrig göra det igen.

Ingen var elak, de var rena och tog det lugnt, men ursäkta? VARFÖR ska man suga av en penis för att killen ska gilla det? Och nej, därmed vill jag inte heller att en kille ska slicka mig, även om det kan vara skönt, men ärligt talat, varför lär du inte din kille att använda fingrarna istället? 

Killar som slickar, har ingen som kan visa dem hur man gör med fingrarna på riktigt, och är ej heller lyhörd kring vad hon vill. En sådan kille behövs knappast.

begränsat med dig. Du får nog nöja dig med en incel som nöjer sig med det du erbjuder.
    Ovanstående ditt svar till Anonym (aldrig) #35.

"Begränsat" och "begränsat".....

Vet par som kör med missionären och har vaniljsex flera ggr i veckan och som är hur nöjda och lyckliga som helst... Kåta på varandra i mer än 20 år.

Vet även om par som testat nästan allt på sexkartan (djupa avsugningar av kuk, slicka fitta, kvinnan desperat gjort GB inför karln) men som separerat efter 2 års förhållande och swingande. I öppet med nytt sex med knullkompisar regelbundet gnm internet. Tröttnade på experimenterande och på varandra.

Hur förklarar du det för dig osannolika ?
  • Anonym (mjau)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-22 11:56:11 följande:
    Vad exakt är en "runktråd"?

Jag är nyfiken på andra människors erfarenheter, tankar och fantasier om sex. Tänker att det är själva poängen med att hänga här på FL forumet. Ibland är det inspirerande och ibland blir jag lite småkåt, men inte så att jag sitter och runkar direkt ;)
    Ganska ny här. Men har märkt skillnad i sättet att vara mellan dem som tar ämnet seriöst och dem som tar det oseriöst. Jättestor skillnad faktiskt!

Nu är ju det här en tråd som handlar om djupa avsugningar. TS är intresserad av om vi kvinnor gillar det lika mycket som männen gör. Då förväntas av oss kvinnor att svara på ingående frågor, där svaren såklart kan användas som runkmaterial utav av vissa. Kanske ensamma män som lever utan kvinna? eller som är tillsammans med en kvinna som inte längre vill sex med dem?

I andra trådar åter som är mer generella finns det män som alltid styr in ämnet på det mest intima. Ja, de sitter säkert för sig själva och väntar på att få nåt att runka av sig till här på FL.
Svar på tråden Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?