Vad tycker ni om att ge djupa avsugningar?
Gillar ni att ta den riktigt djupt när ni suger av någon? Hur gör ni för att få det att funka och är det något ni övat upp? Ni som kan och gillar att ta den djupt, vad är det ni går igång på?
Gillar ni att ta den riktigt djupt när ni suger av någon? Hur gör ni för att få det att funka och är det något ni övat upp? Ni som kan och gillar att ta den djupt, vad är det ni går igång på?
Jag har stött på ett par stycken som lätt slukat hela. För vissa kvinnor är det viktigt och de är stolta att de klarar det och visar mer än gärna upp sina färdigheter.
Porrfilm går inte att jämföra med. Det handlar inte om vad deltagarna tycker om utan om att sälja.
Jag tillhör de som avskyr att ta den djupt, den kille som försöker blir utan sex. jag tycker verkligen det är vedervärdigt.
Men jag fattar ju att det finns de som njuter enormt av det och till dem säger jag: Go for it!
De enda porrfilmer jag tittar på, förutom privata filmer som folk lägger upp, är de där man ser att kvinnan får orgasm på riktigt, dvs, i stort sett bara filmer där de tillfredsställer sig själva.
Jag var på fest hos en bekant till mig och hamnade bredvid en kvinna som gör porrfilmer. Hon är ingen superkändis men hon klarar sig på sin inkomst. Hon berättade att 40 min film innebar 5 timmars filmande och då hade on ganska ont i underlivet. Efter det kan jag inte med kommersiella porrfilmer, förutom då de där kvinnorna tillfredsställer sig själva.
Av de som testat verkar det än så länge vara hälften som går igång på det det och hälften som inte gillar det alls.
Approppå gastroskopideluxe's uppmaning till killarna, är det någon man här inne som testat att deepthroata en dildo till exempel? Eller en kuk för den delen?
Jag är kille och försöker ta den så djupt som möjligt varje gång jag får chansen.
Härligt, läcker känsla :)
Ja, det är verkligen häftigt att få munnen använd. Att som avslutning få svälja en ordentlig sats gör att man känner sig extra duktig. Det är svårt att förklara men det ger mig en särskild form av njutning att få tillfredställa någon med munnen.
1+
Du beskriver det så väl
Jag har sugit av någon vid tre tillfällen. Det var när jag var i 20-årsåldern och trodde att det förväntades av mig. När jag var 23 så bestämde jag mig att aldrig göra det igen.
Ingen var elak, de var rena och tog det lugnt, men ursäkta? VARFÖR ska man suga av en penis för att killen ska gilla det? Och nej, därmed vill jag inte heller att en kille ska slicka mig, även om det kan vara skönt, men ärligt talat, varför lär du inte din kille att använda fingrarna istället?
Killar som slickar, har ingen som kan visa dem hur man gör med fingrarna på riktigt, och är ej heller lyhörd kring vad hon vill. En sådan kille behövs knappast.