Inlägg från: En manlig man |Visa alla inlägg
  • En manlig man

Kvinnor, känner ni skuld?

Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 17:53:51 följande:

Japp... där kom det ! Har lätt för att komma...

Vill du slippa anstränga dig eller är du en dålig älskare? 

Är det viktigare att du sprutar? 

Jag har aldrig kommit under sex. Älskar att knulla och är kuksugare av rang sedan 33 år. Men troligen medioker....

Gillar du att din man kommer när ni ligger med varandra?
  • En manlig man
    Anonym (min tanke) skrev 2021-10-19 18:03:43 följande:

Du har ju själv skrivit att mannen kan tappa intresset för att tillfredsställa kvinnan för att han tröttnat på henne, så det finns uppenbarligen män som dras till dåliga kvinnor också.

Självklar finns det det.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:06:53 följande:

Kanske har att göra med ålder och vad man upplevt :)

Tänker att det finns yngre tjejer som inte vågar stå upp för sig själv och hamnar med en som bara tänker på sig själv :(

Finns inga som är snuskigare än lite äldre kvinnor.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:07:54 följande:

Kanske lite orolig att det saknas nån centimeter....inte ovanligt isf. Lättare då om kvinna har lätt att komma. Det krävs inte så mycket gods eller skills kanske. Jag vet ju inte själv men tänker högt...

19x15 här. Lite större än medel.
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:19:43 följande:

Har du svårt att förstå skriven text?

Vad tror du "aldrig kommit under sex" betyder?

Kan ju betyda aldrig kommit av penetration...

Har du aldrig fått orgasm?
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:37:40 följande:

Är inte så säker på det, det var väl bättre för han att ha ett hål o runka i ,än i sin hand. Han känns lite som du , bara han fick sitt så var han nöjd. Och när jag krävde saker så fick jag höra att jag var värdelös och inte skulle tjafsa.

Kan du bara inte hålla dig på mattan, har hör det tusen gånger.

Har du bara knullat med honom?
  • En manlig man
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 18:56:51 följande:

Men snälla, du skojar nu va?

Till och med efter TRE träffar nekade hon dig? Nääähäää?

Sen säger du att du har respekt för en kvinna som inte särar, samtidigt som du "ger upp" när du inte får knulla på TREJDE dejten?

Mannen jag levde med i +10 år fick inte sex förrän efter betydligt fler dejter. Vi träffades i två månader innan, och enligt honom var det värt att vänta på.

Jag vill inte ha en man som absolut ska knulla redan från start.

Du är en mansgris, du mår vara snygg och vältränad (enligt dig själv) men ditt inre talar då mot raka motsatsen.

Jag vsr inte intresserad av henne på annat sätt än att ligga och det förstod hon nog. Jag gick vidare till mer lättfångade fiskar som var lika oseriösa som jag var just då.
  • En manlig man
    Anonym (Dåtid) skrev 2021-10-19 18:50:26 följande:

Ja, säkert. Eller så spelar hon bra teater.

Man märker när en kvinnas vagina krampar ihop av en kraftig orgasm. T.o.m så starkt att kuken ibland trycks ut ur fittan. Ibland kommer även lite extra vätska och det blir plaskblött.

Svårt att fejka....
  • En manlig man
    Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:59:27 följande:

Det handlade inte om att man gillar  om partnern  kommer utan att partnern  kommer.

Byt inte riktning nu. 

Det går ju inte ens att jämföra.  Ser du kvinnans orgasm antingen som kvitto på att du är bra eller kvitto på att hon har det skönt eller båda?  Man kan ha skönt utan orgasm eller hur? (Män brukar säga det ibland, nä jag behöver inte komma varje gång..Deet behövs inte. . Speciellt de som kallar sig "givare") 

Om kvinnan smeker sig själv eller använder vibrator (som vid onani) samtidigt som hon har kuk i sig, hur stor betydelse har mannen? 

Om kvinnan inte smeker sig själv  utan har enbart kuk i sig och inte får orgasm, vad betyder det? 

Ni kommer av att antingen onanera, knulla, bli runkade eller avsugna. 

Inte av att onanera och knulla samtidigt. Som det faktiskt är om jag använder vibrator/fingrar på klitoris när du knullar mig. 

Undantag är givetvis de som får vaginala orgasmer när de knullar.  

Jag är 100% säker på att alla kvinnor skulle ta illa upp och tro att det var fel på dem om mannen ALDRIG kom vid sex utan var tvungen att runka själv varje gång eller inte ens kom.

Kvinnor som inte kommer påverkar mig och troligen många män med mig. Det är helt enkelt så mycket tråkigare sex.
  • En manlig man
    Anonym (Jaget) skrev 2021-10-19 18:59:51 följande:

Nej blev övertalad till en trekant engång, så jag har haft två kukar i hela mitt liv.

Och kommer nog inte ha en tredje.

Du kanske ställer upp men jag är nog för gammal för dig och är inte riktigt bildskön längre, samt ställer inte upp på alla hål och gillar inte smisk, men har provat det, inte frivilligt dock "ett bälte med spännet som ände"

Så tyvärr är bilden av män lite stukad hos mig, och din attityd får inte bilden av män bättre.

Tragiskt för dig. Helt ärligt så tror jag du skulle må bättre om du hittar någon att ha trevligt. Alla är inte som ditt ex och jämför inte mig med honom. Mitt ex älskade analsex och ville ha det jämnt. Min nuvarande älskar att suga kuk och hårda tag. Vad är felet med det?
Svar på tråden Kvinnor, känner ni skuld?