Anonym (Dumpad) skrev 2021-10-19 18:59:27 följande:
Det handlade inte om att man gillar om partnern kommer utan att partnern kommer.
Byt inte riktning nu.
Det går ju inte ens att jämföra. Ser du kvinnans orgasm antingen som kvitto på att du är bra eller kvitto på att hon har det skönt eller båda? Man kan ha skönt utan orgasm eller hur? (Män brukar säga det ibland, nä jag behöver inte komma varje gång..Deet behövs inte. . Speciellt de som kallar sig "givare")
Om kvinnan smeker sig själv eller använder vibrator (som vid onani) samtidigt som hon har kuk i sig, hur stor betydelse har mannen?
Om kvinnan inte smeker sig själv utan har enbart kuk i sig och inte får orgasm, vad betyder det?
Ni kommer av att antingen onanera, knulla, bli runkade eller avsugna.
Inte av att onanera och knulla samtidigt. Som det faktiskt är om jag använder vibrator/fingrar på klitoris när du knullar mig.
Undantag är givetvis de som får vaginala orgasmer när de knullar.
Jag är 100% säker på att alla kvinnor skulle ta illa upp och tro att det var fel på dem om mannen ALDRIG kom vid sex utan var tvungen att runka själv varje gång eller inte ens kom.
Kvinnor som inte kommer påverkar mig och troligen många män med mig. Det är helt enkelt så mycket tråkigare sex.