• Nandez

Bonde söker fru 2021

I kväll börjar programmet, här kan man skriva om bönderna och deras dejter. 

• Svar på tråden Bonde söker fru 2021
  • Nandez
    nomina skrev 2021-11-25 21:13:10 följande:
    Jag har precis börjat titta på säsongen, avsnitt 3 nu :)
    Du har mycket roligt att se
  • nomina
    Nandez skrev 2021-11-25 21:43:00 följande:

Du har mycket roligt att se

Blev paff när jag såg en bekant hos Backis XD

Märker att jag småler mycket under programmet, så gulligt med fjärilar i magen på folk!
  • Johannus
    Giraffeeen skrev 2021-11-25 08:57:07 följande:
    Förra onsdagen skickade han hem Mikaela. Synd tycker jag, hon verkade vara en gullig och vettig tjej. 
    Håller med dig om Mikaela, men Klara verkar också vara en fin tjej.
  • Johannus
    Tecum skrev 2021-11-25 18:33:31 följande:
    Ja, lillasyster verkar vara en jobbig och bossig brud, fick inget gott intryck av henne. Filip är lite av godsägare och det stämmer att nog att familjen är lite finare än vanliga bönder.
    Tycker också att det är konstigt att det tagit stopp i röstningen? Bara Daniel som röstat ut två och det redan förra veckan.
    Helt klar är Filip Godsägare och tillhör finare familj och och andra sidan så har han ju även valt sina tjejer som ser rika eller garanterat är från rika familjer. Lilla systern skulle nog aldrig accepterat en vanlig lant tjej till Filip.

Annars tycker jag att Filip hittills uppfört sig som en snygg snäll bonde. (Han kanske inte är som syrran sin)
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-11-25 21:02:22 följande:
    Han verkar dras till Evelina
    Jaa han verkar det......Ok alla hans tjejer är bra på sitt sätt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-11-25 21:04:10 följande:
    Det håller jag med om
    3 bönder måste rösta ut en tjej vilket innebär att Daniel får mer tid med sina 2 kvar......Eller luras produktionen.
  • Nandez
    nomina skrev 2021-11-25 21:53:04 följande:
    Blev paff när jag såg en bekant hos Backis XD

Märker att jag småler mycket under programmet, så gulligt med fjärilar i magen på folk!
    Spännande
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-25 21:56:58 följande:
    Håller med dig om Mikaela, men Klara verkar också vara en fin tjej.
    Klara verkar vara en fin tjej 
Svar på tråden Bonde söker fru 2021