• Nandez

Bonde söker fru 2021

I kväll börjar programmet, här kan man skriva om bönderna och deras dejter. 

• Svar på tråden Bonde söker fru 2021
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-18 21:44:04 följande:
    Håller med om att Heidsi har kontrollbehov. Hur ska Peja kunna jobba själv på gården om hon begär att han ska bara göra det hon vill.

Alltså tänk bara när hon i går sa åt Peja " Jag har köpt badbyxor åt dig"....Vad vet hon vilka badbyxor Peja vill ha, men hon ska styra honom för badbyxorna var likadana som hon själv har.....Varningsklocka RING bör Peja tänka.
    Jag håller med dig i allt
  • Mimosa86
    Tecum skrev 2021-11-18 21:28:16 följande:

Absolut! Även om hon är snygg och attraktiv är hon big no-no som relationspartner. Kontrollbehov är bara förnamnet...

Samtidigt kan man förstå att han tilltalas av hennes passion och förälskelse. Men han behöver hitta en kvinna som både är passionerad men trygg i sig själv.

Tyvärr kanske den kvinnan inte finns bland dem han valt ut.
  • Tecum
    Mimosa86 skrev 2021-11-22 09:16:50 följande:
    Samtidigt kan man förstå att han tilltalas av hennes passion och förälskelse. Men han behöver hitta en kvinna som både är passionerad men trygg i sig själv.

Tyvärr kanske den kvinnan inte finns bland dem han valt ut.
    Ja den bekräftelse som hennes passion innebär gör ingen man oberörd. Men det verkar nästan finnas ett drag av desperation i hur hon lägger an på honom. tryggheten finns hos de andra men finns passionen där...?
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-11-22 20:48:04 följande:
    Tycker att Heidi är obehaglig
    Håller med dig.....
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-22 21:56:11 följande:
    Håller med dig.....
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2021-11-22 20:48:04 följande:

Tycker att Heidi är obehaglig

Det bästa vore om Heidi fick säga adjöss i morgon.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-23 20:22:06 följande:
    Det tycker jag med
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-23 20:22:06 följande:
    Ja det vore det, men jag tror att Peja är för feg att rösta ut henne.
  • Mimosa86
    Tecum skrev 2021-11-22 16:41:27 följande:

Ja den bekräftelse som hennes passion innebär gör ingen man oberörd. Men det verkar nästan finnas ett drag av desperation i hur hon lägger an på honom. tryggheten finns hos de andra men finns passionen där...?

Tveksamt. Jag tror den rätta finns på annat håll- förmodligen kommer hon skriva till honom när allt är över och han inte fann den rätta i programmet.

Med Heidi lär han få både hjärta och smärta, och jag upplever inte att han är lagd för så mycket drama det skulle innebära.
Svar på tråden Bonde söker fru 2021