• Nandez

Bonde söker fru 2021

I kväll börjar programmet, här kan man skriva om bönderna och deras dejter. 

• Svar på tråden Bonde söker fru 2021
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-11-24 21:09:50 följande:
    Heidi verkar ställa till det nästa gång
    Hoppas verkligen att Heidi drar från Pejas hus.
  • Johannus

Jag tycker BF känns konstig i år för vissa bönder har bara 2 tjejer kvar medan andra har 3 kvar. Verkar som Peja inte röstat ut någon på länge. Fick han mer tid på att komma fram till vem han vill ha kvar när Linda var oanmält hos honom förra veckan?

• Nutid
    Johannus skrev 2021-11-24 23:13:36 följande:

Jag tycker BF känns konstig i år för vissa bönder har bara 2 tjejer kvar medan andra har 3 kvar. Verkar som Peja inte röstat ut någon på länge. Fick han mer tid på att komma fram till vem han vill ha kvar när Linda var oanmält hos honom förra veckan?

Antar att produktionen vill hålla kvar detta läge, alla funderar på om Heidi blir kvar eller inte
  • FtS70

Varför har Daniel bara två tjejer kvar? När röstade han ut sin förra?

• Giraffeeen
    FtS70 skrev 2021-11-25 08:51:19 följande:

Varför har Daniel bara två tjejer kvar? När röstade han ut sin förra?

Förra onsdagen skickade han hem Mikaela. Synd tycker jag, hon verkade vara en gullig och vettig tjej. 
    You can lock the door, pretend your safe, but the evil is out there, waiting...
  • Tecum
    BeautifulLiz skrev 2021-11-25 12:14:57 följande:
    Denna veckas avsnitt var nog det tråkigast och mest intetsägande i BFS´s historia.
    Håller med, man drar ut på det och inget händer, inte ens en röstning.
  • Tecum
    Johannus skrev 2021-11-24 23:05:55 följande:
    Jag skulle inte passa in i Filips familj. Filips yngsta syster hade jag svårt för, dom två andra syskonen vara tysta.
    Verkar vara "fint" folk.
    Ja, lillasyster verkar vara en jobbig och bossig brud, fick inget gott intryck av henne. Filip är lite av godsägare och det stämmer att nog att familjen är lite finare än vanliga bönder.
    Tycker också att det är konstigt att det tagit stopp i röstningen? Bara Daniel som röstat ut två och det redan förra veckan.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-24 23:00:24 följande:
    Jag tänker mig att Peja fortfarande tänker på Jessica. Hon som lämnade och har nu svårt att välja mellan dessa 3 som är kvar, men jag önskar att han röstar ut Heidi.
    Så kan det nog vara
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-24 23:02:01 följande:
    Daniel och Klara är ju söta tillsammans. Alice verkar inte vara en lant tjej.
Svar på tråden Bonde söker fru 2021