• Nandez

Bonde söker fru 2021

I kväll börjar programmet, här kan man skriva om bönderna och deras dejter. 

• Svar på tråden Bonde söker fru 2021
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-10-23 10:48:57 följande:
    Jag är inte speciellt romantisk av mig jag heller. Glad En bonde skulle nog inte passa mig heller. Tror många av de som skriver inte inser hur mycket jobb det faktiskt innebär att vara bonde.

Jag får ingen bra vibb av Heide, men vi får väl se.
    De sex barnen med partners och barnbarn... haha, nej jag är nog inte den som gillar stora folksamlingar!

Folk är olika helt enkelt. {#emotions_dlg.flower}
    Du har rätt att vi är olika
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-10-23 10:48:57 följande:
    Jag är inte speciellt romantisk av mig jag heller. Glad En bonde skulle nog inte passa mig heller. Tror många av de som skriver inte inser hur mycket jobb det faktiskt innebär att vara bonde.

Jag får ingen bra vibb av Heide, men vi får väl se.
    De sex barnen med partners och barnbarn... haha, nej jag är nog inte den som gillar stora folksamlingar!

Folk är olika helt enkelt. {#emotions_dlg.flower}
    Jag är romantiker, men är dock singel. Jag skulle kunna vara med en bonde då jag själv vuxit upp kor, kalvar, gris och varit med om slakt. Jag har själv 5 syskon så inga problem med flera barn, barnbarn osv. Vi alla 6 syskon har samma mamma och pappa. Så ja vi har samlats alla syskonen under jul och nyår förr när jag bodde närmare mina syskon.

Helt klart är folk olika Skrattande
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-23 22:10:08 följande:
    Jag är romantiker, men är dock singel. Jag skulle kunna vara med en bonde då jag själv vuxit upp kor, kalvar, gris och varit med om slakt. Jag har själv 5 syskon så inga problem med flera barn, barnbarn osv. Vi alla 6 syskon har samma mamma och pappa. Så ja vi har samlats alla syskonen under jul och nyår förr när jag bodde närmare mina syskon.

Helt klart är folk olika Skrattande
    Så är det
Svar på tråden Bonde söker fru 2021