• Nandez

Bonde söker fru 2021

I kväll börjar programmet, här kan man skriva om bönderna och deras dejter. 

• Svar på tråden Bonde söker fru 2021
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-28 22:04:07 följande:
    Jag tycker att Heidi är för dominant och det kommer inte Peja att klara av eftersom han är konflikt rädd.
    Det tror jag med
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-28 22:07:32 följande:
    Ja det gjorde han, men jag tyckte det var lite pinsamt att han sa åt tjejerna att lämna väskorna i bilen för nu ska vii fika....Istället för att säga "jag kan hjälpa er med väskorna så fikar vi sen"...Alltså visat huset och rummen så tjejerna hade fått varva ner efter lång bil sträcka......Visade klart och tydligt nervositet.....Jaja vi får se hur det går för han.
    Det visar sig hur det kommer att gå för dom
  • Tecum
    Johannus skrev 2021-10-28 22:04:07 följande:
    Jag tycker att Heidi är för dominant och det kommer inte Peja att klara av eftersom han är konflikt rädd.
    Han kanske vill ha, eller behöver, någon som styr och ställer... Men jag tror att Heidi vill ha ett särboförhållande och det är inte vad Peja siktar på. Hon är van att leva och sköta sig själv. Så det blir nog inget.
  • Johannus
    Tecum skrev 2021-10-29 18:22:03 följande:
    Han kanske vill ha, eller behöver, någon som styr och ställer... Men jag tror att Heidi vill ha ett särboförhållande och det är inte vad Peja siktar på. Hon är van att leva och sköta sig själv. Så det blir nog inget.
    Jag tror att skulle han välja henne så blir hon dominant och han skulle ha ont om tid att sköta djuren. Det var inte lite kor han hade, vilket innebär att han är från tidiga morgon till sena kväll med korna. Plus allt annat som innebär höbärgning, foder inköp en bonde är aldrig ledig och hinner sitta med romantiska helger eller ta en resa för två....Jag tror inte att Heidi klarar av det oavsett att hon är van att vara ensam...
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-29 19:57:49 följande:
    Jag tror att skulle han välja henne så blir hon dominant och han skulle ha ont om tid att sköta djuren. Det var inte lite kor han hade, vilket innebär att han är från tidiga morgon till sena kväll med korna. Plus allt annat som innebär höbärgning, foder inköp en bonde är aldrig ledig och hinner sitta med romantiska helger eller ta en resa för två....Jag tror inte att Heidi klarar av det oavsett att hon är van att vara ensam...
    Det har du rätt i
  • Nandez

Det verkar vara svartsjuka hos Peja, Heidi är lite för mycket 

Svar på tråden Bonde söker fru 2021