BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Alltså hörrni.
Jag är så jävla orolig för missfall/ma. Har haft två ma tidigare (och ett barn) så jag känner typ varför skulle detta gå vägen nu?? Gläds inte ens åt graviditeten utan gråter så fort jag tänker på det. Letar symtom hela tiden. Ska ringa mvc imorgon och be om en samtalskontakt. Tror ni man kan tjata till sig vul till typ v. 8? Någon som har erfarenhet?
Jag är också orolig, men har bokat in privat ultraljud i 9+6. Kostar ca 900, lätt värt det tycker jag
vad hr ni andra för
symptom? Jag är i v 5+2
och känner typ endast lite
ömma bröst av och från, och kissar hela
tiden? Hade
molvärk förra veckan, inte mera. Skit paranoid nu. Har i tidigare grav mått
pest,
men gar
väl börjat lite senare? Panik för
ma../testar hela tiden,
fina pluss men clear blue med vecko indikator
visdase
ännu igår 2-3. borsfe ju byta till 3+ snarast
Jag är också orolig, men har bokat in privat ultraljud i 9+6. Kostar ca 900, lätt värt det tycker jag
vad hr ni andra för
symptom? Jag är i v 5+2
tiden? Hade
pest,
men gar
ma../testar hela tiden,
visdase
vad hr ni andra för
symptom? Jag är i v 5+2
tiden? Hade
pest,
men gar
ma../testar hela tiden,
visdase
Är det någon som haft symptom som växlar för dag? xD Har halsbränna ena dagen, molvärk andra dagen. Ikväll vaknade jag av ömma bröst lol, men nu har det försvunnit.
Hejsan! Plussade för några dagar sen och är beräknad 6/6, tror dock det kan vara lite tidigare då jag fick 3+ på clearblue digital. Det blir första barnet för mig och min sambo. Jag är 26 år och han 24 år. Har inte så många symptom än förutom ömma bröstvårtor :)
Ett råd jag fick var att köpa digitalt test, just för att inte fundera på om stegringen var på ett vist sätt, eller om sträcket var för svagt mot andra osv osv.
Jag vet inte om du skulle träffa mvc/ysta blodprov eller liknande. Men annars kanske (om du kan) försöka avvakta i typ 36 timmar och ta ett digital test med morgonurin och utgå från det?
Ett tips i all välmening så hoppas du inte tar illa upp!
Oavsett så håller jag tummarna för dig!!!!!!
Alltså hörrni.
Jag är så jävla orolig för missfall/ma. Har haft två ma tidigare (och ett barn) så jag känner typ varför skulle detta gå vägen nu?? Gläds inte ens åt graviditeten utan gråter så fort jag tänker på det. Letar symtom hela tiden. Ska ringa mvc imorgon och be om en samtalskontakt. Tror ni man kan tjata till sig vul till typ v. 8? Någon som har erfarenhet?