BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej
Plussat svag som tusan, men ett plus i alla fall. Blir mitt fjärde och är (enligt mig själv) gammal 37 år ????. Men kommer ej göra abort då jag haft as svårt med mina andra barn. Då jag har oregelbunden mens som tusan från 38-90 dagar så oklart hur långt gången. Men svagt plus antar jag att jag bara är i vecka 4. Så antigen är bf 31 maj eller början av juni. Så hoppar med här då jag tror mer juni.
Kul att följas åt
Samma här, fjärde barnet och 37 år gammal. Så spännande det här
Hej! Vill också gärna vara med. Fjärde barnet här och plussade i söndags ??
Oj, fick iväg svaret lite snabbt. 31 år och bf blir nog 1-2 juni. Kan ju ändras allteftersom också ??
Hej! Vill också gärna vara med. Fjärde barnet här och plussade i söndags ??
Grattis va kul. Hoppas alla små liv vill stanna kvar. Har en del mf tidigare men hoppas denna blir kvar
31 år :) plussade igår (och idag), förhoppningsvis också imorgon då jag ska ha mens egentligen. Bf blir ca 5-6juni.
Plussade I söndags otroligt starkt. 2-3 v på det digitala. Har väl egentligen bim idag eller imorgon.
Grattis va kul. Hoppas alla små liv vill stanna kvar. Har en del mf tidigare men hoppas denna blir kvar
Hej!
Samma här, plussade i söndags och har bf 2 juni :)