Anonym (oooo) skrev 2021-09-17 15:09:45 följande:
Så varför skapar du en till tråd? Du kommer få samma svar igen. Vill du vara en stalker.
Nej, det kommer jag inte. Jag medger härmed offentligt att jag är besatt. Något som många här har sagt att jag är, men jag har inte lyssnat, förs nu.
Anonym (hjälp) skrev 2021-09-17 15:19:25 följande:
Du säger själv att det har hänt något med ditt psyke. Det är dig det handlar om. Du måste söka hjälp för det här om det påverkar din vardag negativt.
Det är juste det jag säger. Men jag började med att skapa en tråd. Jag känner att det blir bäst så, som någon typ av första steg till att ta tag i allt detta på allvar.
Eftersom jag även har skapat tidigare trådar, där folk sagt ditten och datten, men jag har vägrat att lyssna. Så att skapa denna tråd och samtidigt hoppas på att de tidigare användare numera förstår att jag accepterar nu att jag är en galning, att vad det nu är som spökar i min hjärna, så skall jag få hjälp för det.
Jag vill också se om det kliver in någon som kan ge bra stöd. Som t.ex någon som har en erfarenhet om just detta ämne. Kanske kan ge ett bra svar när jag nu sagt att jag var inte såhär förut. Men något har hänt när jag träffade honom. Att kanske gå från ett hälsosamt och normala känslor, till ännu mera starkare känslor som endast kan förklara att det är sjukliga-starka-känslor det rör sig om.
Jag vet t.ex att det finns en aktiv psykolog som brukar vara i forumet.
Jag säger inte att jag skall få hjälp via forumet, utan jag skall söka vård. Men att det kan kännas skönt med stöd. Så det finns lite olika punkter till varför jag skapade tråden. Det känns skönt att skriva av sig, bl.a.