JAG KAN INTE SLÄPPA HONOM - Jag är besatt
Jag kan verkligen inte gå vidare, jag kan inte släppa honom, hur mycket jag än fått bekräftelse att han inte är intresserad av mig, så är det en stor del i mig som säger motsatsen och jag blir lätt övertygad över min ''magkänsla''. Jag är strax över tjugo år (23 år) och har aldrig, aldrig någonsin varit såhär galen. Jag känner knappt igen mig själv. När jag säger galen, så menar jag verkligen att det måste vara något fel på mig. Sedan jag har träffat honom och föll för honom, så måste det samtidigt ha hänt något med min psyke. Jag är till och med beredd på att söka vård för denna besatthet eller vad det kan handla om. Jag har tidigare skapat trådar om detta och många av trådarna har bestått av svar där jag bör lämna honom ifred för att han inte är intresserad.
Hej!
Förstår hur du känner och upplever man blir som besatt av personen. Men försök att tänka på att du är ung och kommer hitta någon som blir besatt i dig och tycker om dig för den du är. Försök att se över vad som är negativt med personen så kanske det blir lättare att släppa honom ur tankarna.