Nyligen haft MA/MA - försöka igen
Ska försöka att hålla mig från att testa fram till bi, men tror det kommer bli svårt.
Ska försöka att hålla mig från att testa fram till bi, men tror det kommer bli svårt.
Det var en så märklig mens. Typ slemmig. Den pågick i 6 dagar (brukar ha 3-4) men nu är den över och jag bör ha äl på onsdag. Har börjat tempa nu så hoppas kunna bekräfta att äl skett efteråt. Tycker äl-testen är lite knepiga att verkligen få helt positivt på så ska kombinera nu och hoppas att det inte visar sig att jag hoppar över vissa ägglossningar.
Såg att du passerat bim och haft ett negativt test. Kom mensen sen? :(
Första mf för 5 dagar sen. Känner mig redan återställd. Nät kan man ligga igen?
Har de andra cyklerna varit som innan MA eller också lite längre? Min blev 30 dagar räknat från första blödningsdagen med cytotec. Brukar ha 28-30 så samma längd den här gången om inte cykeln började innan jag fick cytotec.
Tråkigt att det inte tog sig :( särskilt när det påstås att det ska gå lättare efter missfall. Ser inte fram emot besvikelsen vid varje mens.
Det verkar som att min nuvarande cykel också blir längre. Testat med äl-test sedan i tisdags och det är helt blankt. Blir så frustrerad. Jag kan acceptera om jag inte blir gravid och får mensen men det vore ju trevligt om man åtminstone kunde få ägglossa och ha koll på det. Jag får väl se vad som händer men gissar att cykeln kommer vara längre den här månaden så att allt tar ännu längre tid. Suck.
Räknade efter jag också, skulle varit i v. 17 nu 3 Så himla tråkigt! Och jag trodde absolut inte att det var så vanligt med mf, praktiskt taget varenda vännina jag har pratat med har haft ett eller två missfall.
Började testa dag 11, brukade ha äl dag 13-14. Är nu på dag 16, testet igår var helt blankt.. Brukade få utslag i ca 3 dagar så kommer testa varannan dag nu så man iaf vet när mensen kan tänkas dyka upp sen. Har inte fått någon höjning av tempen som skulle kunna säga att äl kom tidigare än väntat heller. Min cykel brukar vara 28-30 dagar, nu blir den över 32.
Vilken tid på dagen brukar du ta testet? Funderar på om jag haft svårt att få helt positivt för att jag testar för tidigt på dagen. Brukar testa vid 12-tiden. Hoppas du får bättre resultat än mig med testen, din cykel verkar ju ha kommit igång ordentligt.
Ligga idag el spara sig till imorgon?
Fan lusten föll i så vi låg ändå
Nu är den blinkande idag också så det var ju kanske dumt
Frågan är hur man ska göra ikväll den bör ju vara fast imorgon tönker jag ?
Testade nu på cd17 och fick lite färg på teststrecket idag iaf så nu är det på g äntligen. Får testa imorgon också och se om jag kan få ett helt positivt. Har bara fått det en cykel, men inte den då jag blev gravid så gissar att jag missat toppen när jag testat.
Då är frågan om jag ska köra d-vitamin booster idag eller imorgon :)
Var i cykeln är du nu?
Hej!
Hoppar in här i tråden. Jag gjorde en cytotec behandling för 4 veckor sen efter MA i v11
Jag testar fortfarande svagt positivt (testoman) och i förrgår fick jag en lätt liten blödning, funderade på om det kunde vara en nidblödning? Hade äl i början på förra veckan.
Man vill ju så gärna veta om det är en ny graviditet på g eller om det är det gamla som inte kommit ut? Bifogar en bild, vet inte om strecket kommer synas här på fl..