Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

BIM September

Jaha och där kom svampen nu när man legat för mycket på äl dagarna. Är det inte det ena är det väl det andra. Håller tummarna nu att det tog sig

• Anonym (Jo)

Bim -6 imorgon funderar på att ta ett testa tidigt

• Anonym (Jo)

Bim -6 idag

Testa tidigt negativt i morgonurinet

Fan då blir det alltså antagligen ett sjätte försök

Borde man söka om hjälp?

• Anonym (Jo)
    Anonym (Bambi) skrev 2021-09-26 10:53:02 följande:

Bim-6 är ju egentligen ganska tidigt. Du borde vänta med att testa så kan det bli positivt senare. :) Sex försök är ju heller inte så många att man skulle tänka att något skulle vara fel, om du inte har någon annan historik sedan tidigare (sjukdom, mf, ålder osv). Lycka till!

Nej ingen historik

2 friska barn som jag fick på första försöket när jag var under 30

Det är därför jag tänker något måste vara fel nu.
  • Anonym (Jo)
    Jonnanittio skrev 2021-09-23 21:29:42 följande:

Fattar ingenting. Fick en magkänsla att ta ett gravtest nu på kvällen på ÄL+6 - och testet visar positivt?!!!!!! Alltså verkligen svagt positivt men det kom inom tiden och är rosa, behöver liksom inte vända och vrida för att se sträcket (är testmissbrukare, så jag vet hur man står där och kisar efter ett streck annars). Är rfsu:s röda stickor. Har visserligen ALLTID plussat tidigt med dem innan (kvällsurin på äl+8 senaste två graviditeterna) men äl+6 känns helt sjukt?!?!? Får inte ihop det??

Fick positiva ägglossningstest cykeldag 14 och hade ägglossning dag 15 enligt Natural cycles, dag 16 enligt premom (där jag lagt in alla äl-test för att hitta min peak). Så går jag efter vad NC säger är jag alltså på äl+6 idag. Kan jag ha haft två ägglossningar och missat en tidigare eller vad?

Ska ta nya test till morgonen, rfsu plus annat märke. Känns som att det inte kan stämma... Känner mig SÅ chockad just nu.

Hittar inte dig på listan. Nät har du bim?
  • Anonym (Jo)
    Jonnanittio skrev 2021-09-26 09:53:49 följande:

Vågar man tro att man är gravid? Svagt positivt på rfsu även imorse och detta på cb, såg svagt inom testtiden men det blev starkare när testet torkat. Kan spök bli såhär tydliga??

Tycker det ser ut som att du är gravid. När har du bim?
  • Anonym (Jo)
    CarinEllinor skrev 2021-09-27 14:25:50 följande:

Jag har bim idag, men ingen mens i sikte ännu.

Har testat negativt i helgen med CB, dock inte morgonurin.

Är inne på äl+13 idag. Jag hoppas så att mensen uteblir xD

Tidig el digital?
  • Anonym (Jo)

Testa tidigt tento bim -6 ej gravid

Testa tidigt tento bim -5 ej gravid

Clearblue digital idag bim -4 ej gravid

Ok nu ger jag nog upp testningen och kontaktar vården för utredning

• Anonym (Jo)
    Hallonglass91 skrev 2021-09-29 08:10:10 följande:

Min mens har varit väldigt sen, är på BIM+5, och jag har haft ovanligt ömma bröst och har testat negativt med RFSU vanliga testa ofta tidigare. Precis nu så testade jag mig och jag ser ett streck. Vet att många andra fått falska positiva med RFSU testa ofta, men eftersom mina test varit helt blanka tidigare tror jag ändå lite på detta.

Ska såklart testa igen imorgon så att jag ser att det blir tydligare. Men känns lite hoppfullt!! :)

Stort grattis!!! Du ger mig hopp
  • Anonym (Jo)

Bim -6 tento testa tidigt negativt

Bim -5 tento testa tidigt negativt

Bim -4 clearblue digitalt negativt

Bim -3 RFSU testa ofta negativt

Blir nog ett sjätte försök

• Anonym (Jo)
    Chilins skrev 2021-09-29 08:30:48 följande:

Hej på er! :)

Jag vill bara flika in här och ge er lite pepp. Jag plussade ganska snabbt helt oväntat och än har ingen blödning kommit men jag har heller INGA symptom förutom att jag är så himla trött. Jag fortsätter att följa er för jag tycker att det här är en mysig peppande och stöttande tråd. Jag håller alla tummar för att ni alla snart ska få det efterlängtade plusset :)

Jag vill också bara berätta hur det var för mig för jag ser att så många jagar plusset så tidigt som möjligt vilket jag själv också gjorde. Men jag testade negativt två dagar innan BIM. Solklart negativt till och med. Dagen innan BIM svagt positivt och sen starkt positivt på BIM. Jag tog ett digitalt test dagen innan BIM också för att jag tyckte att det var svårt att se strecken eller om det var en synvilla. Det jag vill skicka med er är helt enkelt att tappa inte hoppet för att det blir närmare och närmare BIM men inget positivt resultat. Jag testade med testa tidigt och det var ändå negativt fram tills dagen innan BIM när jag tyckte att jag kunde urskilja något svagt. Håll ut och kämpa, jag håller tummarna för er alla!

Tack för att du delar med dig! Just gällande att det digitala tom var negativt dagen innan som man tänker ska ge 100 % svar
  • Anonym (Jo)

Bim-1 fortfarande neg med testa ofta så blir nog mens imorgon

• Anonym (Jo)
    Leah56 skrev 2021-10-01 06:22:05 följande:

Det var positivt!

Grattis! Bim idag?
  • Anonym (Jo)
    Amanda6747 skrev 2021-10-03 09:16:18 följande:

Hur har det gått?

Bim + 1 idag

Ingen pms

Inga finnar

Temp stabil

Äl i vanlig tid hade stickor. Fick 4 dagar blink och 2 dagar fast gubbe

Ingen mens

Negativt testa ofta även idag

Skumt
  • Anonym (Jo)

Bim + 2 idag, ingen mens, testpaus nu när jag slängt 7 neg tester denna månaden

Svar på tråden BIM September