Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

BIM September

evelinagra1 skrev 2021-09-02 08:59:22 följande:

Är det någon här som har erfarenhet av rosenrot? Började ta det vid mensen denna månaden och nu börjar jag närma mig äl, borde ha det på söndag/ måndag. Men jag har inte fått blinkande gubbe än och brukar få det minst 5 dagar innan fast gubbe? Något som varit med om att äl blir senare eller uteblir med rosenrot?

Ätit i 3 månader inte gravid
  • Anonym (Jo)
    evelinagra1 skrev 2021-09-02 10:12:13 följande:

Hur blev din ägglossning när du började med det?

Från 28 till 24 dagar
  • Anonym (Jo)

Bim -1 idag och negativt test igen

Imorgon kommer nog mensen och jsg vill gråta

• Anonym (Jo)

Bim idag och än så länge ingen mens däremot lite lös i magen och värk som jsg brukar få i samband med mensen

Tänker ändå jag ska testa idag trots jag fick neg igår. Missade dock morgonurinet så får hålla mig ett tag nu haha

• Anonym (Jo)

Bim + 1 idag

Ingen mens i sikte neg test i morgonurinet rfsu testa ofta

Hmm kan cykeln bara förlängas helt plötsligt ?

• Anonym (Jo)
    Anonym (Andrabarnet) skrev 2021-09-05 08:45:57 följande:

Äl borde vara på Tisdag. Hur mycket ligger folk innan äl? Varannan dag? Min Sambo är less på det här liggandet runt äl. Han tappar liksom lusten. Men ska försöka motivera honom, sex för att skaffa barn är inte super hett. :I men igår fick vi till det iaf :)

Min är likadan

Men vi brukar ligga alla dagarna typ 4 st på rad

Vet inte om det är bra el dåligt är ju fortfarande inte gravid
  • Anonym (Jo)

Mensen kom

Blir ett femte försök 17 sep

Någon som vet om man kan ta munkpeppar rosenrot folsyra och insoditol samtidigt?

• Anonym (Jo)
    LakritsHallon87 skrev 2021-09-05 19:29:07 följande:

Hej alla, har en liten fundering kring CB-advanced ägglossningstest, då jag har testat mig i dagar och en dag fick jag en tom gubbe men har nu i åtta dagar fått blinkande gubb?vad kan det bero på? Man ska väl testa tills man får fast gubbe som jag fattat det. När har ni som använder CB-advanced fått fast gubbe, efter hur många dagars testande?

WOw du är superfertil du!

Jag fick aldrig blinkande. Det var tomt alla dagar sen 48 h fast gubbe sen tomt igen
  • Anonym (Jo)
    evelinagra1 skrev 2021-09-05 20:39:03 följande:

Nu är jag igång och övertänker igen och detta är troligtvis en väldigt dum fråga, men jag borde ha äl imorgon eller tisdag jag ska till Liseberg senare i veckan men det kan väl inte bli svårare för ägget att fästa för att man åker karuseller? :?)

Nej det tror jsg inte, vad jag läst kan detta försvåra:

Övervikt

Alkohol

Koffein

För mycket hårdträning

Dålig sömn

Att msn äter för lite och på så vis inte får tillräcklig med näring via kosten
Svar på tråden BIM September