BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hänger på här. Gör första försöket till ett syskon denna månad. Har en son född januari 2019!
BIM
6/9 Meemelie (1 barn, första försöket)
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket
Också ett tredje barn, förhoppningsvis. Precis börjat försöka så denna månaden blir första. :)
Hänger på här. Gör första försöket till ett syskon denna månad. Har en son född januari 2019!
BIM
6/9 Meemelie (1 barn, första försöket)
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket
Också ett tredje barn, förhoppningsvis. Precis börjat försöka så denna månaden blir första. :)
Jag hänger gärna på här :) BIM 7 sep, det blir andra försöket med första barnet.
Jag hänger gärna på här :) BIM 7 sep, det blir andra försöket med första barnet.
Hej
Hoppar in är, jobbar på vår gemensamma nr 2. Fick en pojke i oktober förra året:) första försöket BIM 23/9
Gör en liten lista, hoppas jag inte missat någon, eller skrivit fel. Isåfall får ni rätta :)
BIM
6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)
7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)
8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)
23/9 Etaj (första försöket, andra barnet)
Vad spännande! Hur gamla är de andra två? :)
Plussade i början av augusti med idag är missfallet ett faktum, han bara till vecka 6 (5+0). Är helt knäckt, men känner att jag behöver hoppa med här för att hålla modet uppe. Vet inte när jag kommer ha BIM, men höftar på om ca 5 veckor. Tänker att jag får börja med ÄL test ganska snart för att inte missa när ÄL kan uppstå.
BIM
6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)
7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)
8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)
18/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet)
23/9 Etaj (första försöket, andra barnet)