BIM September
Här är länk till en hemsida där man kan se hur många i procent som får positivt från äl+6 och framåt. Det är annorlunda siffror än vad CB anger men ungefär det samma.
www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Här är länk till en hemsida där man kan se hur många i procent som får positivt från äl+6 och framåt. Det är annorlunda siffror än vad CB anger men ungefär det samma.
www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Samtidigt föder ju kvinnor barn i krig så helt psykologiskt är det ju inte
Jag blev gravid med mina barn på första försöket båda gångerna och hade 0 symtom
Nu har jag varit skengravid med massa symtom i 4 månader haha
Någon av er som gjort testa tidigt? Är sugen på att göra imorgon bim -5. Vad tror ni? Är det för tidigt?
1/9 Hoppfull (12 försöket, andra barnet)
1/9 hellow0rld (5e försöket, första barnet)
1/9 RoyalCanin (5:e försöket, första barnet)
2/9 Viola94 (fjärde försöket, första barnet)
3/9 sockerbulle1, (fjärde försöket, första barnet)
4/9 Amanda6747 (ca 12e försöket, andra barnet)
Testa tidigt clearblue bim-4 negativt
Gjorde ett testa tidigt idag men det var så svagt eller ett spökstreck.
Ska göra ett digitalt imorgon ????
Idag kom mensvärken, brukar komma dagen innan mens. Blir så jävla ledsen när den ska envisas med att komma varje månad trots allt vi gör för att bli gravida. Den här månaden har jag slutat tempa och äl-testa och vi har bara legat när lusten funnits (vilket ändå blivit ofta skönt nog), med "det blir när man inte tänker så mycket" i bakhuvudet såklart...
Jaja, jag ville vara ösa ut lite tankar. Än har inte mensen kommit dock, så jag försöker hålla hoppet uppe lite till. Håller tummarna för oss allihopa!
Idag kom mensvärken, brukar komma dagen innan mens. Blir så jävla ledsen när den ska envisas med att komma varje månad trots allt vi gör för att bli gravida. Den här månaden har jag slutat tempa och äl-testa och vi har bara legat när lusten funnits (vilket ändå blivit ofta skönt nog), med "det blir när man inte tänker så mycket" i bakhuvudet såklart...
Jaja, jag ville vara ösa ut lite tankar. Än har inte mensen kommit dock, så jag försöker hålla hoppet uppe lite till. Håller tummarna för oss allihopa!
Var samma för mig. Den kom tidigt, har vanligtvis typ 30 dagar vilket är så segt :p Femte försöket för oss denna månaden.. Så jäkla drygt varje månad när man känner symtom på mens och det kommer som ett brev på posten..
Idag kom finnarna 3 dagar innan bim
I kombo med att testa tidigt visade negativt igår
Är jag nog inte gravid denna gång heller tråkigt med ett femte försök börjar ge upp mentalt nu
Denna månad gav jag allt. Ändrade kosten tog kosttillskott och körde de bästa äl testerna
2 dagar till bim negativt test även idag
Helt knäckt dessa dagar innan bim varje månad och kommer antagligen bryta ihop när mensen kommer