• Pandy13

BIM September

Anonym (Juni81) skrev 2021-09-09 14:36:47 följande:

Törs nog säga grattis!! =D

Tack!! Känner mig helt nervig, haha! Jag tänker att jag testar igen på lördag då jag har BIM. Jag som sa att jag ska invänta mens/inte mens denna gång, inte testa innan ;)
  • Pandy13
    Anonym (Andrabarnet) skrev 2021-09-09 15:03:55 följande:

Det där är ett plus. Grattis :D

Jisses. Tack! :) Länge sedan jag var gravid sist, men har för mig att då var strecket så starkt att det inte var någon tvekan om saken :)
  • Pandy13
    Anonym (Andrabarnet) skrev 2021-09-09 15:03:55 följande:

Det där är ett plus. Grattis :D

Jisses. Tack! :) Länge sedan jag var gravid sist, men har för mig att då var strecket så starkt att det inte var någon tvekan om saken :)
  • Pandy13
    Anonym (Bebisverkstad) skrev 2021-09-09 15:33:22 följande:

Jag ser nått svagt=D Grattis!!

Tack!! Vågar inte helt ta in det. Testar igen på BIM och hoppas på ett tydligare streck :)
  • Pandy13
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-09-09 21:22:20 följande:

Men nej vad dålig upplösning det blev :( sådär ser det inte ut för mig! Förstår om ingen ser något haha!

Jag tycker det ser ut som mitt typ. Tycker det inte fångas så bra på bild, tydligare i verkligheten.

Så isf får jag säga grattis tillbaka!! :D
  • Pandy13
    Anonym (4:an) skrev 2021-09-10 16:14:33 följande:

Tog precis ett test. Kunde inte hålla mig. Toknegativt. Så nu är jag lite deppig. Försöker peppa mig med att det är bim-4 (bim på tisdag) och det var eftermiddags urin och att jag bara hållt mig i 2 timmar och druckit mkt.

Ska prova igen imorgon bitti. Hoppas att jag bara var för ivrig...

Känner igen den känslan... Men med BIM på tisdag hade jag väntat till måndag, eller iaf söndag och helst morgonurin. Så absolut kan det vara så att du var för ivrig :)
  • Pandy13

[quote=81368152][quote-nick]Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-09-10 10:21:00 följande:[/quote-nick]Lade till mitt plus och även ditt Pandy, hoppas det var okej!

Absolut! :)

BIM idag ich strecket är lite starkare så nu vågar jag nog tro på det :)

• Pandy13
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-09-11 10:17:59 följande:

Skönt!! Jag tyckte du hade ett fint plus redan innan! Men vet själv hur man är haha! Sjönk inte in ordentligt förrän jag tog ett digitalt igår!

Haha ja det var väl kanske det, men var ändå såpass svagt att jag inte kunde ta in, hehe. Jag har faktiskt köpt ett digitalt också med veckoindikator, haha. Tror jag var likadan vid förra graviditeten, tog massa test.

Vet någon ett bra ställe i centrala stockholm som gör tidiga ultraljud?
  • Pandy13
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-09-11 18:43:55 följande:

Jaa, men jag förstår dig! Jag hade svårt att fatta själv också!!

Ingen aning, det är nog bara att googla och söka! Vet att det finns flera men vet inte vad dom heter!

Hittade en i min närhet, men de hade första lediga tid i november. Då är det ju typ dags för KUB, haha. Jag vill gå i v.8 cirka.
  • Pandy13
    Längtar efter Dig skrev 2021-09-11 13:24:32 följande:

Grattis till alla plus i tråden! Ni som plussat, känner ni några symptom?

Nä det kan jag egentligen inte påstå. Har ont i brösten och känner av i magen emellanåt, men är egentligen ingen större skillnad från innan mens.

Förra gången jag var gravid mådde jag illa och var fruktansvärt trött första trisemestern, men minns inte alls när det började.
  • Pandy13
    Anonym (S) skrev 2021-09-13 08:37:11 följande:

Beräknad mens imorgon, tog ett graviditetstest idag. Vad säger ni? Spökstreck?

Jag säger Grattis!! :D
Svar på tråden BIM September