Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

LJM91 skrev 2022-08-20 12:09:44 följande:
    När skulle du på ultraljud? Förstår oron men de flesta graviditeter går trots allt bra <3

Haha tack för peppen kring allt sex jag och sambon får till, ni är för roliga xD det är inte alltid lustfyllt och ens särskilt njutbart, men det blir gjort. Låter kanske hemskt men jag tänker att just nu får det vara så. Denna veckan har vi dock haft en liten paus, vi hade sex i morse men innan dess var i måndags. Har försökt chilla lite mer denna gången och inte maniskt tänka att vi måste ligga varannan dag hela tiden.

Försök att inte bry dig om tempen chilins, jag tempade även när jag blev oplanerat gravid för flera år sedan och den kurvan visade absolut inget särskilt jämfört med alla andra. Hade till och med lite längre temp generellt i den lutealfasen än vad jag brukade, så det behöver inte betyda något negativt i alla fall.
    På torsdag nästa vecka så jag hoppas så att allt ser bra ut då <3
  • evelinagra1

Va kul att ni har haft ägglossning så nära varandra! nu håller jag tummarna för er!! 

imorgon har jag ultraljud och jag är så fruktansvärt nervös.. jag kan inte tänka på något annat än det för jag är så rädd att det inte ska se bra ut :( 

• evelinagra1
    Chilins skrev 2022-08-24 15:51:25 följande:
    Åh håller tummarna Evelina!! Visst uppdaterar du oss? Hjärta Vilken vecka är du i nu? 
    Självklart uppdaterar jag!! enligt mina beräkningar är jag i vecka 9 nu (8+1) Hjärta
  • evelinagra1

Allt såg bra ut på ultraljudet Gråter jag har gråtit så mycket, så glad men ändå så rädd <3

• evelinagra1

Tack snälla ni! Vi fick se ett litet hjärta som slog <3 blev framflyttad 2 dagar så är i vecka 8+4 som det ser ut just nu. Jag har inte heller haft mycket symtom, nu har jag börjat bli lite illamående och är väldigt yr från och till

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-08-25 14:00:48 följande:

Vad underbart att allt såg bra ut evelina, när man har sett ett tickade hjärta är risken för missfall otroligt liten så hoppas det minskar oron en del i alla fall <3

Åå jag hade för mig att jag hade hört det, jag hoppas verkligen att det går vägen nu <3
  • evelinagra1

Verkligen spännande nu!! Jag håller verkligen tummarna för er <3 när har ni tänkt att testa er om ni ska göra det?

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?