Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

BIM lista; 
    20/7 LJM91, sjunde försöket, första barnet
    9/7-12/7 dalarna91, 8e försöket, första barnet. Haft 1 tidigt mf och 1 ma. 

23/7 evelinagra1 : 15e försöket första barnet 

• evelinagra1

Vad tråkigt att mensen kom dalarna :(

sophie: jag håller tummarna för att det är ett plus :) 

ingen ägglossning för mig än, så nu hoppas jag att det kommer innan jag åker iväg 2 nätter igen på onsdag nästa vecka 

• evelinagra1

Positivt äl test idag! Så borde hinna få ägglossning innan jag åker på onsdag igen vilket känns så skönt! 

• evelinagra1
    Dalarna91 skrev 2022-07-10 10:28:22 följande:

Sophie; va tråkigt att det är negativt :( 
    Höll tummarna för att det va din tur nu <3 

Evelina; så skönt att få ägglossning innan man ska bort. Har du kört med inositol nu och ska prova med progrestron krämen? 

Ja precis har tagit inositol och tänker att jag börjar med krämen när ägglossningen har blivit bekräftad :) 
  • evelinagra1
    Dalarna91 skrev 2022-07-10 15:40:40 följande:

Evelina; tydligen hade grannen tagit in paketet åt mig. 
    Men jag fick inte med en skopa. Hur mycket är 4 gram? :Så

Fick du med skopa? Och om du fick det kan du vara snäll och se hur många tsk det är. 
    testa skaka om lite i burken för den låg ganska långt ner för mig, om du hittar den så är 4g 8 skorpor men annars mäter jag upp i en tesked när jag kommer hem! 
  • evelinagra1
    Dalarna91 skrev 2022-07-10 18:44:09 följande:
    Tog en sked och "grävde". Men får göra det igen och se igen :)
    Ja okej! Jag är iväg nu men mäter i en tesked direkt när jag kommer hem sen 
  • evelinagra1

Välkommen tillbaka chillins jag känner också igen dig! Tråkigt att höra vad du varit med om :(

Dalarna : 1 matsked kan du ta av pulvret :)

LJM: jag förstår precis känslan av att det är kört :( jag hoppas att din känsla är fel <3

• evelinagra1

Nu har jag så dåligt samvete.. jag har inte druckit någon alkohol på hur länge som helst för att jag har varit rädd att det ska påverka chansen att bli gravid. Nu har jag inte blivit gravid på över ett år så kände igår att skitsam en cider kan ju inte göra något skillnad, och så känner jag fortfarande men känner mig ändå dum för borde ha ägglossning idag.. jaja inte så mycket att göra. Nu åker jag iväg imorgon så om ägglossningen skedde Igår eller idag så har vi gjort det vi kunnat denna månaden iallafall och isåfall timade den in sig väldigt bra mellan min resor det är ju väldigt sällan att den kommer när man vill det :P 
    Nu är det bara detta med krämen :/ jag är så kluven känner mig lite rädd att hålla på att experimentera men det kan väl inte göra något skada?

• evelinagra1

Nej ni har absolut rätt, man blir bara så dum av allt detta man vill så gärna och är så rädd att minska chanserna. Men man kan ju inte sluta leva

sophie: nej men va spännande!! Håller tummarna för dig och uppdatera när du har testat <3

• evelinagra1

Vad tråkigt sophie :(( håller tummarna att det är för tidigt bara <3

jag hoppa verkligen på att tempen höjer sig imorgon för isåfall har vi nog fått till det rätt så bra jag hade dock velat få till det nu ikväll igen men sambon ska upp tidigt så det blir nog inget med det, vi hade sex imorse men det var lite oklart om han kom eller inte haha?? Jätte konstigt men troligtvis kom han för det kändes så för både honom en mig men troligtvis inte en så stor sats haha ( sorry för mycket information :P) men men nu har vi gjort det vi kan iallafall 

lägger in en bild på min graf och hjärtana är dagarna vi har haft sex 
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?