hurtänktedunu skrev 2021-09-28 12:02:10 följande:
Usch har en sån dålig dag idag. Vet inte alls varför. Känner mig allmänt nere. Vill bara sluta jobbet och gå hem snart.
Vet inte vad det är med mig.
Hade ju äl I helgen och har nu legat konstant i 9 dagar så nu tänkte jag att det borde vara motiverat med en dag utan idag. Så kör vi på varannan fram till bim nu nästa vecka. Men vill bara vara gravid. Speciellt då jag vet att det ska komma mycket bebisar mars och april i vår stad och jag var beräknad början på mars. Så nu känner jag att det bara måste bli ett plus nu.
Har ju blivit gravid alla andra gånger vi gjort så här intensivt så vi håller tummarna att kroppen är med i matchen och att jag får bli beräknad i juni. Skulle vara en dröm.
Skickar en kram <3 Igår hade jag också en sån där dag och kände mig väldigt nere. Vill också bara bli gravid nu, dels för att veta att det ens går att bli gravid, men framför allt för att jag längtar ihjäl mig efter ett eget litet barn. Är du kanske trött också efter allt schemalagt samliv? Själv blir jag ju stressad av tester och planering, både positivt och negativt stressad (som att jag blir taggad) får jag väl tillägga. Tänker ibland att funkar det inte den här gången, så kanske vi bara ska låta det hända när det händer. Känner mig ibland lite pinsam för att jag blir som hysterisk :/ det är min pojkvän, min nära vän och ni här i tråden som får se den sidan då.