Hänger lite i bakgrunden här ett tag, känner att motivationen att fortsätta försöka minskar allt mer för min del tyvärr :( läser allt och är så glad över de positiva nyheterna vi har fått här i tråden den senaste tiden <3 och Dalarna jag håller tummarna så mycket att du får ett bra besked imorgon!
DALARNA: Har mest sannolikt fått 4e missfall/ma.
Googlar ihjäl mig med vad det kan vara, utredning, orsak och behandling. Sen slog det mig, tänk om jag hade mens 17/12 och inte genombrottsblödning. Då skulle ultraljudet förra veckan vara kanske för tidigt. Så nu lever jag på hopp och försöker intala mig ett ma.
SOPHIE: Imorgon ska jag och mannen på vårt andra besök på Livio för att träffa en barnmorska som ska gå igenom hela processen med sprutorna. Och sen på fredag eller ev. nästa måndag, beroende på när mensen kommer, så börjar vi! Detta innebär att vi sannolikt får göra vårt första äggplock i mitten på februari och kanske även insättning 😲
CHILINS: 2 missfall och ett x. Påbörjat utredning för ofrivillig barnlöshet och väntar nu på svar på alla prover.
VICKAN: Alla prover för fertilitetsutredningen tagna och värdena ser ut att ligga inom det normala enligt referensintervallerna på 1177, samt brev hem om att sambons spermaprov såg bra ut. På måndag 6/2 väntar vårt första läkarbesök och det ska då även göras en gynundersökning. Jag hoppas och tror att läkaren även gör en spolning då som man gjorde på min gamla utredning med mitt ex, och eftersom min ena äggledare var blockerad då så är jag såklart extra nyfiken på hur just det ser ut nu. Vi fortsätter ändå att försöka själva så länge, så BIM är troligtvis nu på söndag 5/2.
LJM91: Inne på försök tretton (tror jag?), försök nr fyra med letrozolbehandling.