Är invandringen en belastning?
Anonym (Absolut) skrev 2021-07-17 01:01:48 följande:
Jag mår bra faktiskt men hur mår du som socialdemokrat tror du verkligen inte er politik är genomskådad sen länge och sanningen har kommit ifatt?.?Hoppas du mår bra imorrn n-r du läser tidningen ?.jag har rent samvete har du?
Kan väl iofs tycka att vi borde ha gått med i en bilpool eller köpt en elbil i stället för den bensindrivna vi köpte, att man borde leva lite sundare. Har också lite dåligt samvete för att vi hälsar på mina gamla föräldrar alldeles för sällan - men det är en bit att åka.
Synd förresten att Sverige inte satsat på vätgasinfrastruktur. jag tror att vätgasdrivna bilar hade varit ett smartare alternativ än batteridrivna elbilar.
Tror du att man skulle kunna likna Kristersson vid en bränslecell som ger energi till de endemiska tokskallarnas främlingshat?
Men nu måste jag ut med hunden. jag ska spana lite om jag ser någon undergång. Det skulle väl vara viadukten under stora vägen, men vi väljer alltid övergångsstället - men just där är undergången nära, bara drygt hundra meter från övergångsstället.