BIM Augusti
Ju mer deprimerande för oss som inte plussar och försökt i över ett år
Ju mer deprimerande för oss som inte plussar och försökt i över ett år
Det är verkligen dubbelt. Glad för andras skull, men ledsen för sin egen <3 och så måste det få vara. Vi får både vara glad och ledsna här.
Hoppas att sådana här trådar kan ge både pepp och stöttning!
Jo det har jag, står i inlägget ovanför det du skrev nu. men gissar att du inte hann se det innan du skickade. Tråkigt med tummen ner bara, eller jag vet inte hur jag ska uppfatta tummen?
Bim idag ingen mens, clearblue digital visar negativt, så den lär väl komma snart
Alltså herregud! Jag tror att jag har plussat! :D
Äl + ca 13 idag, BIM -2
Väntar dock med att lägga in mitt pluss på listan tills efter BIM, då vi hade en kemisk graviditet för någon månad sedan som gjorde oss så satans besvikna..
Septembergruppen: www.familjeliv.se/forum/thread/81297100-bim-september/1
Lycka till till alla oss som fått mens nu <3
Jag har BIM den 13/8 och tog ett clearblue early test idag och detta är svaret! Det är positivt!
Jag har BIM den 13/8 och tog ett clearblue early test idag och detta är svaret! Det är positivt!
Jag tog ett test imorse när jag vaknade och det visade att jag inte är gravid:( känns jättetungt och hopplöst för tillfället, funderar på vad det är man gör för fel. Nu får man försöka smälta detta, invänta mens och så småningom ställa om å ladda batterierna inför nästa försök.
Förstår dig! Vi låg i som tusan nu inför denna äl, har äl imorgon, låg igår. Känner sån press att ligga ikväll men jag vill verkligen inte! Har fan fått skav, lusten finns inte där.. Så jag tänker skita i det! Kommer fler månader. Om 10 kommer någon månad hit eller dit inte spela någon roll! Vad som däremot spelar roll är att man mår bra, att man kan njuta av varandra.
Tar det sig inte för dig denna gången är det troligtvis inte pga en enda dag, utan en kombination av faktorer. För de flera är det inte så lätt, det är mycket som ska stämma! Mitt råd är att försöka släppa pressen! Detta ska vara kul, något att se fram emot =)