Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

BIM Augusti

LakritsHallon87 skrev 2021-07-30 08:50:43 följande:

Hej alla! Jag har äl enligt min P-Tracker app och jag har tagit CB-advanced test sen i tisdags, både i tisdags och i onsdags fick jag negativt men igår o idag kom det upp en boksymbol så konstigt, har ni andra fått den symbolen nån gång? Vi har iaf få till det alla dagar förutom i måndags och vi ska försöka få till det hela helgen med:) får se om det tar sig, vågar inte hoppas på för mycket.

Tror det händer när stickan sätts in fel
  • Anonym (Tredje)
    QueenS skrev 2021-07-30 13:59:37 följande:

Eftersom jag har noll tålamod blev det ett test idag, men eftermiddagaurin (hållt mig ca 5 timmar). Och jag får ett streck som har en lite rosa nyans. Men det måååste ju vara ett spök! Är ju bara på ÄL +6

Mina har inte sett ut så utan varit helt blanka är detta testa tidigt ?
  • Anonym (Tredje)
    Fridahello skrev 2021-07-30 16:17:13 följande:

Grattis till er som har blivit gravida!

Jag har en fråga till er som varit gravida förut. Hur tidigt kan man få symtom efter äl? Jag har ömma bröst och haft i ca 2-3 dagar och blir bara värre. Känns lite väl tidigt att få symtom. Kan det finns en chans att det är gravid-symtom?

Men det här ökar ju bara förhoppningar att vi har lyckats den här gången. Jag får hålla ut i någon vecka (några dagar).

Bim 7 aug med äl den 24 juli.

Hsde faktiskt inga symtom innan plusset på någon av mina grav
  • Anonym (Tredje)

Då har vi alltså 2 plus i gruppen redan och augusti har inte ens börjat! Stort grattis och uppdatera gärna listan

• Anonym (Tredje)

Har fått diarré idag 7 dagar efter äl

Kan detta vara ett tecken?

• Anonym (Tredje)

Känner mig känslig idag

Bim 8/8

Funderar på om det kanske är pms

• Anonym (Tredje)

Vi är rätt många i tråden nu som är på 3-4 försöket. Hur tönker ni kring testa tidigt? Blir ju mycket kostnader om man gör det varje månad

• Anonym (Tredje)

Fan nu kom finnarna också

Mensen är nog på väg buhuu

• Anonym (Tredje)
    Anonym (J) skrev 2021-08-01 18:48:32 följande:

Har känt av molvärk i nedre delen av magen sen äl. Kände bara att jag måste ta ett test trots 10dagar kvar till bim. Är det ett spökstreck och att jag ser i syne eller är det ett svagt streck?

Ser strecket!

Är

Det

Ett

Testa

Tidigt?
  • Anonym (Tredje)
    QueenS skrev 2021-08-02 07:47:32 följande:

Är äntligen på BIM -5 ocj tog ett testa tidigt CB idag på morgonen och får ett liten ljusblå streck. Förstår om det blir svårt för er att se det på bilden, men jag tror att jag kan ha plussat få ge det någon dag till innan jag vågar säga det till hundra dock :)

Grattis !!!
Svar på tråden BIM Augusti