Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)
    evelinagra1 skrev 2021-08-03 17:58:04 följande:

Jag ska börja ta äl test, har de rosa digitala clearblue men är det någon som vet om man behöver ta först testet på morgonen eller kan jag ta ikväll? Borde verkligen inte ha äl nu men mår väldigt illa så hade velat testa

Det ska tas mellan kl 10-20 och msn ska helst inte ha kissat på typ 3 h

Den visar bara 2 fertila dagar. Det andra clearblue visar 4 st el mer. Så tänker jag byter till den om detta inte funkade. Bim på måndag
  • Anonym (Tredje)
    evelinagra1 skrev 2021-08-03 18:58:09 följande:

Kanske bättre att vänta till imorgon morgon ändå då, jag har använt de andra 2 cyklar med det har inte blivit något. Kör med båda denna cykeln

Dels gärna med dih av om de andra 2 dagarna kommer efter dina 2 smiles el innan el en innan en efter
  • Anonym (Tredje)
    QueenS skrev 2021-08-04 06:22:57 följande:

Nu känns det som att jag vågar tro att det gick vägen, min dotter blev också till på andra försöket så det känns lite extra roligt :)

Måtte du stanna älskade lilla pyre!

Du fick också utslaget tidigt på testet

Fick du det sist med?
  • Anonym (Tredje)

Gjorde testa tidigt 6 dagar innan, ör blankt så tänker det inte gick vägen denna månaden tyvärr och det var ändå första månaden med ältest. Blev rätt knäckt ärligt talat. Är så inställd på plus pga att de andra gick på första. Försöker universum säga mig någonting el vad är det frågan om haha

Men vet ju först 100 % den 8/8 på bim men litar ändå på testerna de är ju 90 % säkra trots allt

Nästa bim blir 3/9 och då är det fjärde försöket. Tänker att då kommer jag prova clearblue som visar 4 dagar el fler

• Anonym (Tredje)
    Salladen skrev 2021-08-04 10:05:40 följande:

När jag blev gravid i juni så tog jag testa tidigt tre dagar innan BIM men det var toknegativt. Plussade på BIM+2, så du behöver inte ge upp hoppet ännu!

Tack för pepp <3
  • Anonym (Tredje)
    Rårakan skrev 2021-08-04 11:05:14 följande:

BIM -5 idag och testade med Graviditetskollens vanliga test i morse. Tror det är spökstreck så testar igen imorgon. Syns kanske inte på bild men man ser IRL fast supersvagt.

Ser tyvärr inte men var det morgonurin?
  • Anonym (Tredje)
    MBTM skrev 2021-08-04 13:33:14 följande:

Förstår verkligen känslan. Jag tog testa tidigt fyra dagar före bim som var helt blankt, kände mig så nedslagen då. Men plussade bim-1 så inte helt kört än! Håller tummarna!!

Konstigt de säger det är 90 %
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (4:an) skrev 2021-08-04 15:20:44 följande:

Grattis till er som plussat!

Är mitt i ägglossningsveckan. Känner väldigt väl av min ägglossning. Skippade testerna den här gången eftersom jag inte riktigt får till det. Men eftersom jag känner så väl så tänker jag att det inte gör så mkt.

Skulle ha sex igår, men då vaknade vår sexåring och ville komma över till oss. Sedan hade hon svårt att somna om. Vilken stress det blev för mig att vi missade en kväll med hög chans till graviditet... Men vi får försöka igen ikväll. Enligt app är det hög chans idag och imorgon Också att bli gravid. Så jag hoppas vi får till det dessa två dagar.

Ibland känns det som att det är nu eller aldrig. Blir en sån inre stress när livet liksom gör att man inte får till det som det är tänkt med att ha sex....

Får du inte till det att kolla eller handlar det om att det inte stämt?
Svar på tråden BIM Augusti