Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

BIM Augusti

BIM lista

1/8 BlueBärry (1:a försöket, 1Ma, tredje barnet)

2/8 syren93, 27 år (5:e försöket, 1 missfall)

5/8 Anonym4042, 33år(2:a försöket, andra barnet)

6/8 mamma8212 (3:e försöket)

7/8 QueenS 31 år (2:a försöket, andra barnet)

8/8 Viola94 27 år (tredje försöket, första barnet)

12/8 tredje 33 år (tredje försöket, tredje barnet)

• Anonym (Tredje)

Hoppar in här!

Bim på fredag egentligen men tog testa tidigt igår negativt

Tog vanligt idag på morgonen negativt

Kände inte heller min äl denna månaden utan följde appen och låg alla gröna dagar

Så denna månadens strategi är: stickor

• Anonym (Tredje)

Fan bruna flytningar idag med andra ord är mensen på väg. Aja bättre lycka nästa gång. Får bli ältest

• Anonym (Tredje)
    mandy93 skrev 2021-07-12 18:53:18 följande:

Gör ett nytt försök till att lägga till mig i BIM-tråden för augusti. Vi är bortresta men hoppas få till det några gånger runt ägglossningen (som jag tror blir nästa vecka).

BIM lista

3/8 mandy93, 27år (2:a försöket, andra barnet)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

12/8 tredje 33 år (tredje försöket, tredje barnet)

Min mens kom 3 dagar för tidigt så behöver ändra min bim

BIM lista

3/8 mandy93, 27år (2:a försöket, andra barnet)

7/8 Fjärde 28 år (1:a försöket, fjärde barnet)

8/8 tredje 33 år (tredje försöket, tredje barnet)
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Fjärde) skrev 2021-07-18 09:49:07 följande:

Hur många närmar sig ÄL nu då? Min mens har varit så knäpp så jag TROR att den blir runt den 23/7, men jag är verkligen inte säker?

Enligt appen den 25/7 men har köpt äl stickor för att se
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (Fjärde) skrev 2021-07-18 10:32:50 följande:

Har du kört på stickorna tidigare också, eller är det första gången det här försöket?

Jag har också köpt stickor, men de kommer egentligen inte vara så hjälpsamma för oss. Vi tänkte, mest på skoj, ha sex ett par dagar före ÄL för att se om det blir en flicka då. Vi har tre pojkar, och en till pojke skulle vara väldigt välkommen och högst älskad, men det vore ju kul att se om vi kunde göra en flicka, haha.Flyttningar har jag alltid tyckt är så svåra att avläsa, men det är ju grymt för er som förstår det bättre än vad jag gör! Jag ska verkligen hålla tummarna för er!!

Aldrig provat. Råkade bli gravid med mina 2 barn så var varken app el äl känningar.

Nu har jag provat 2 gånger med app och inget har hänt. Så köpte stickor för att veta när jag har äl. Min cykel verkar skifta. Första cykeln då vi provade var 28 dagar och denna cykeln var 24 dagar.
  • Anonym (Tredje)
    mandy93 skrev 2021-07-20 09:16:53 följande:

Imorse testade jag med Clearblue digitalt ägglossningstest och fick en blinkande gubbe! Nu är det första cykeln jag testar med dessa test, är det någon annan som kör samma?

Vi har fått till det igår och i förrgår och hoppas få till ett ligg ikväll innan vi imorgon ska åka iväg till en stuga som vi ska dela med sambons bror + familj. Får hoppas att de ligg vi får till nu lyckas, för tror det blir svårt med hela släkten närvarande i rummet bredvid haha

Jag kör samma! Men har äl i helgen enligt appen så börjar kolla from onsdag denna veckan
  • Anonym (Tredje)

Ältesten visar fortfarande ingenting (clearblue smile rosa) inget ens något blinkande. Bara rund cirkel. Trots att appen säger jsg har äl imorgon.

Jag däremot har hög lust och molnande värk så låg ändå

Börjar dock fundera på hur tillförlitliga dessa ältest är?

• Anonym (Tredje)
    Tefat skrev 2021-07-22 20:52:30 följande:

Kan man ligga för mycket? Tycker oftast att man läser att varannan till var tredje dag "räcker" men vi har fått som en nytändning sedan vi tog beslutet att försöka på riktigt. ???? Är det en dålig idé att köra varje dag?

Är det fler som känner igen sig i det? Jag kan föreställa mig min sambo som pappa och det gör mig bara ännu mer attraherad av honom.

Var i din sits förra månaden. Låg varje dag typ och blev inte gravid. Tänker att sperman blir kanske sämre på den aktuella dagen? Har inget vetenskapligt belägg utan det är min egen reflektion
  • Anonym (Tredje)

Ok enligt appen äl idag

Enligt testet ingen äl idag

Enligt mina känningar har jsg haft äl i typ 3 dagar

Förvirrande alltihop

Clearblue rosa

Svar på tråden BIM Augusti