Symetrical skrev 2022-11-07 11:58:06 följande:
Fina fina du! Är så arg och besviken för din skull, men jag tycker absolut inte att du skall tänka så!
Har läst om flera som fått både mf och x och sen äntligen en frisk graviditet. Med det sagt är det såklart bara du kan avgöra vad som känns rätt för dig ❤️
Anonym (Hoppaspå+) skrev 2022-11-07 12:38:25 följande:
Men nej 😢 Så tråkigt och orättvist! Styrkekram ❤️
Ge upp tycker jag absolut inte ni ska göra! Men självklart måste ni landa i det själv och viktigast av allt är nu att ta hand om er och lyssna till kroppens signaler. ❤️😔
Kumquat skrev 2022-11-07 12:46:45 följande:
Så ledsen för din skull Brallans. Önskar det fanns något vi kunde säga eller göra.
Bara du som vet vad som känns bäst för dig, men vågar mig på att ändå säga att jag tänker att din kropp nog vill försöka bli gravid. Den har ju blivit det tre gånger i rad, vilket trots allt är ett väldigt bra tecken. Sedan förstår jag att det bara känns helt hopplöst just nu och att det finns gränser för vad man orkar med.
Kan de göra något för att kolla om det är nåt knas med ledaren, kanske spola?
Stor kram och
Jag tror nog bara jag behöver landa i detta så kommer jag säkert igen :)
De enda de sa var att höger kommer bli skadad nu efter detta då den fastnad där den gjort, vilket kommer bli problematiskt i framtiden om jag väljer att skaffa barn.. därför är jag nu mer inne på OP istället för cellgifter (OM jag ens kan påverka det) då jag faktiskt läst om så himla många som fått cellgifter som det inte funkat på så måste de ändå OP och då får man ju ändå inte blir gravid eller ex dricka alkohol på tre månader...
Får hoppas att hcg sänkts på fredag ytterligare så kan man andas ut lite, tills dess får jag inte vara själv och har en massa "åka in direkt" restriktioner.. känns jättemärkligt.
Fråga, hur tusan gör jag med FF? ska jag skriva i missfall när HCG är på 0 eller ska jag göra det nu idag eller vänta på mer blödning och göra det då?
Jag kommer inte försöka blir gravid på nästa cykel då jag behöver en månad med vin och annat känner jag men vill ju att det ska bli rätt i appen ;)