Kumquat skrev 2022-10-31 09:17:14 följande:
Så glad för alla plus, wow, värsta vågen här nu! Hur mår ni? Det är ju fortfarande så tidigt, men alltid kul att höra om symtom 😊 När ska ni skriva in er?
Här är det äl på gång, verkar som den tänker komma på vanlig tid den här månaden och inte sent som förra. Fick fast gubbe idag och började vädra sänghalmen igår, blir copy-paste på det ikväll och förmodligen äl imorgon gissar jag 👍 Hur ser läget ut för dig Symetrical, tycker vi brukar tajma hyfsat?
Lyckades till slut ringa om AMH-provet i fredags efter stressvecka på jobbet blandat med en del depp för att jag såg resultatet på 1177 i onsdags. Googlade fram att det inte direkt var toppen. Men tydligen räcker det för att vi ska kunna gå vidare. Har bokat tid för första besök nu på onsdag så vi får se vad de säger om våra chanser. Tror inte jag svarade på era snälla kommentarer, men de värmde mig verkligen när jag panikad. Så himla glad att ni finns! ❤️
Tack så mycket, hoppas det smittar av sig på alla andra i tråden nu :)
Vågar knappt hoppas på att detta går vägen, tempar och tar test dagligen fortfarande.. ska ta nästa digitala på onsdag, har det ändrat veckotal så tänkte jag nog ringa och skriva in mig för känns som man kanske inte ska avvakta superlänge heller.. ska även trappa ur testandet efter onsdagen samt kanske sluta tempa..
Onda bröst, konstig känsla i magen samt illamående, vaknar även 4-5 på morgonen och kan inte somna om sen en vecka tillbaka..