• Brallans

För oss 35+ som försöker bli gravida

Symetrical skrev 2022-10-26 09:21:52 följande:
    Bra att du ger dig själv en mental örfil där, för det behöver som sagt var absolut inte betyda något såhär tidigt! Nu är du ju dessutom förbi domedagen, eller hur!? 😅 Ökar de andra testen som de ska? Och hur ser grafen ut? Tycker att du skall fokusera mer på det ❤️ (Lätt för mig att säga förresten! 😆🤪)
    Japp förbi domedagen ????
    jo de ökar om än lite lite för min smak men vet att det är individuellt, gett mig tillåtelse att vara hysterisk tills nästa digitala test med veckoindikator sen slutar jag nog tempa?! hur jag nu ska lyckas sluta med det 😂
    Tempen ligger kvar på 36,9 iaf! 
  • Brallans
    Lojsan DN skrev 2022-10-26 16:03:32 följande:
    I min värld är det helt normalt att bete sig så, jag är likadan ;D 
    Ibland har det hänt att jag har tagit ett på morgonen och sen ett på kvällen, jag vet inte om man kan kallade sjukligt men ååååh så mysigt med alla positiva test. Solig
    Skönt att inte vara ensam 😂😆
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-10-27 09:31:18 följande:

Denna eviga oro! 😝👎🏼 men tycker att tempen talar sitt tydligt språk! Du får gärna lägga upp bild på testen sen om du vill, så man kan vi analysera ökningen (Och få testbegäret stillat för en stund! 😜)

Du får gärna analysera den för jag tycker den är liten, kollade på någon annans test och hon hade typ lika starka sträck på kontroll samt testlinje på äl+16 så fick jag panik ????

börjar överst med äl+12
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-10-27 11:58:23 följande:
    Låter i mina öron som en synnerligen dum idé att INTE testa idag! 😉 Mer testande tack!!! 😇
    Håller med Symetrical Skrattande
  • Brallans
    medioker skrev 2022-10-27 15:51:51 följande:
    Tycker det där ser jättefint ut!
    Tack, precis vad jag behövde höra 😃
    medioker skrev 2022-10-27 18:20:55 följande:
    Åh nu kan jag andas tills i övermorgon kanske..eller imorrn 😂

Härligt, så himla skönt när det ökar 😁
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-10-28 06:20:46 följande:

Jag tycker absolut att det stegrar fint! Det är ju sååå olika hur fort hcg ökar, men det viktigaste är ju ATT det ökar, vilket ditt uppenbarligen gör 😃👏🏼

När tänker du ta digitalt igen? 😊

Tack det har du ju helt rätt i 🤗

Blir onsdag igen, efter det ska jag nog ringa och skriva in mig om veckorna ändrats 😲

• Brallans
    HannaSickan skrev 2022-10-28 08:48:23 följande:
    ÄL+11, BIM på måndag. Ser ni det jag ser??? 🙈🙉🙊❤
    ÅÅh jag ser, vågar mig på ett försiktigt GRATTIS {#emotions_dlg.flower}
  • Brallans
    Hannis1983 skrev 2022-10-28 07:28:45 följande:

Nu har mina nya termometer kommit och som jag misstänkte måste den andra vara ur funktion för det skiljer flera grader 😂 Här är min graf om någon vill säga något. Vågar inte hoppas men denna gång har jag haft lite ont sedan ägglossning som jag tror skedde på fredags kvällen den 21a. Eller ont är kanske fel ord känner mig lite öm. 🙈

Skönt med ny stabil temp som man kan lita på :) 

Tempen ser ju fin och stabil ut, håller tummarna att den fortsätter så och att du får ett plus sen :) 
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-10-29 06:35:25 följande:
    Impad att du håller dig till en gång i veckan med digitala. Klok flicka! 🥰
    Fortsätter du med stickorna så länge, eller tänker du lägga ner de med?
    Japp kissar på sticka varje dag fortfarande 😂 ska försöka trappa ner det tids nog för så många stickor har jag inte kvar 😆
  • Brallans
    medioker skrev 2022-10-29 09:33:17 följande:

Igår testade jag inget, rätt så skönt! Men var ju tvungen idag 😅 Ser helt okej ut tycker jag! Bara Testlagret som fortfarande bara ger svagt..

Så härlig känsla när det ökar 😃
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida