• EFW

För oss 35+ som försöker bli gravida

Alvedon83 skrev 2024-09-06 08:08:00 följande:
    Ja, negativt såklart🙃
    Men tvi så tris!! ❤️ 
  • EFW

Håll tummarna för mig nu tjejer. Äl +11 eller ruvardag 6 i dag. I går var tester helt blankt kanske kanske man såg en svag skugg, men det trodde jag var det sista av ovitrellen. (Har testat ut den sedan ruvardag 1) Så jag var helt inställd på att det var dags att dra fram plånboken och påbörja en ny ivf. 
  • EFW

Tack så fina ni är!! ❤️
    Hoppas att detta utvecklar sig till en bebis denna gång och att jag är klar med ofrostiga och missfall 🥰🤞

• EFW
    Lojsan DN skrev 2024-09-12 05:08:34 följande:
    Grattis! Håller tummarna för att det blir bra nu 😍
    Har du vågat dig på ett till test? 

Tack! ❤️

Absolut, Ja tog ett klockan 4 i natt 😂 Vaknade och kunde inte sova.
    Kommer följa stegringen tills resten tar slut om si så där tre dagar 😅 

Hoppas du slipper mensen ❤️🤞

• EFW
    Symetrical skrev 2024-09-12 09:06:58 följande:
    Så fin stegring! 🥳👏🏼 Nu är det din tur att få bebis, det känner jag i hela kroppen! ❤️
    Ååå tackt! 😍 Jag hoppas verkligen det ❤️🥰
  • EFW
    Alvedon83 skrev 2024-09-12 12:59:10 följande:
    Har du testat nåt mer? 
    Undrar jag också 😍 Grafen är ju väldigt fin! 
  • EFW
    Lojsan DN skrev 2024-09-13 06:02:02 följande:
    Men detta hade jag missat ????
    Men så roligt att se att det blir mörkare, ska du hålla dig till varannan dag eller kör du varje dag nu? 
    Tack ❤️ Jag testar varje dag nu 😂 Har Bim i morgon och testdag på onsdag nästa vecka 😊
    Dagens morgon test med bara tre timmar gammalt urin, så jag känner mig nöjd med denna stegring hittills 😅😍
  • EFW

Lojsan DN skrev 2024-09-14 05:30:43 följande:
    Ok ok, ja det där ska du vara nöjd över. Åh så roligt! 😍
    Tack snälla ❤️ Jag bildbompar verkligen er nu 😂 Men dagens test är mycket starkare och tog även digitalt pluss ett CB tidigt då stickorna tog slut (vill ha nått att jämföra med på onsdag när det är testdag) Men nu ska jag sluta testa för i dag är det 14 dagar sedan äl (Bim i vanlig cykel) och 9 dagar sedan insättningen av 5 dagars blast. 🥰 Nu är det bara att vänta och se vad som händer 😅
  • EFW

Så trist med mens! Men jag håller tummarna för dig oavsett din historik ❤️

Lojsan DN skrev 2024-09-14 05:28:52 följande:

Vi försöker inte, blir det så blir det. Men vi är inställda på att det inte blir något med tanke på min historik. 

Men så länge jag har test hemma så kollar jag ju varje cykel, köpt på mig en del tydligen haha. 

Men i morgon kommer mensen garanterat vara här iaf. 

• EFW
    Anonym (Längtan efter barn nr 2) skrev 2024-09-19 07:02:57 följande:

Så vad mensen här igen. Denna cykeln blev jättekort. Jag tror inte jag hade någon riktig ägglossning faktiskt, för första gången på 13 månader. ☹️ Cykeln blev bara 21 dagar kort. 

Men så trist! Jag upplevde att äl efter blev starkare när det hände mig sist förra hösten. Lite som att kroppen tog en liten välförtjänt semester och sedan kom tillbaka med nya friska tag 😊 Vi kan ju hoppas att det blir samma för dig! ❤️
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida