För oss 35+ som försöker bli gravida
Dagens graf, inget spännande att rapportera. Har haft en tempdipp samma cykeldag förra månaden så tror inte på en implantationsdipp.
Dagens graf, inget spännande att rapportera. Har haft en tempdipp samma cykeldag förra månaden så tror inte på en implantationsdipp.
Jag tänkte imorse att jsg inte skulle skriva att jsg hade några känningar för jag kan känna lite här och lite där men det har inte resulterat i något än men denna månad kanske. Idag har jag haft en ljusbrunaktig riklig flytning samt ont vid höger ländrygg.. det måste ju inte vara något men har aldrig haft såhär.. när jag gjort snabba rörelser har jag fått som streckningar i blygdbenet haha .sen har jag varit på riktigt bra humör 😂 Aja vi får se vad det resulterar i.
har bara gravtest hemma som man tar på bim och vill inte slösa massa pengar 😆
jobbigt att höra. Hoppas det går vägen för er denna gång!
mina barn är faktiskt glada över om de skulle få ett syskon. De har fått två sedan separationen på pappans sida men inget här så de tycker det ska bli kul.
du får skriva hur det går för dig imorgon 😍
Tack snälla! ❤️ Ff svag linje nu på morgonen, men är inte bästa tiden för mig att testa utan lunch/em ger starkare utslag för mig. Är en kvällsdrickare så min urin är väldigt utspädd på morgonen.
De två sista testerna på förra bilden är tagna vid lunch i går och den över på andra morgonkissen 😊 Första morgonkissen i går var typ helt blank 😅 Men kände att nej det där kan inte stämma så därför jag tog flera 😂
Hur går det för dig? 😍
Åh nu är jag så lättad!
igår hade jag tidigt VUL och vi fick se ett foster på rätt ställe och ett hjärta som slog. I v 6+5.
Nu det jag framåt mot NIPT den 7 juni och hoppas allt fortskrider som det ska
lycka till allihopa!!!