För oss 35+ som försöker bli gravida
Här är det än ganska tråk men börjar ändå bli ganska trygg med att äl varit. Alltid något
Här är det än ganska tråk men börjar ändå bli ganska trygg med att äl varit. Alltid något
Tycker förresten att du gör helt rätt i att köra en testmånad, Brallans. Det är ändå kul!
Nu kom det blod här, så ytterligare en skengraviditet
Nu har jag beställt hem e-vitamin och borago, vilket tydligen skall vara bra för matt förlänga lutealfasen. Tänker att det kan vara värt ett försök! Slutade ju helt med koffein i början på juni och hoppas att det också skall ge bättre äggkvalitet, även om det kanske inte syns förrän om en cykel eller två, eftersom det tar tre månader för ett ägg att mogna.
Nu hejar jag på er andra!
Men vafan rent ut sagt, men bra att du köper på dig sånt som kan förlänga lutealfasen alltid värt att prova.
Då får du unna dig något riktigt gott som komp, hoppas ni får mysiga dagar med vännerna
Tack snälla! Och tack för tipset. Skall kollas upp direkt!
Men vafan rent ut sagt, men bra att du köper på dig sånt som kan förlänga lutealfasen alltid värt att prova.
Då får du unna dig något riktigt gott som komp, hoppas ni får mysiga dagar med vännerna
Tack, det blev aperol spritz och charkbricka
Hade jag bara vetat att det skulle ta sig inom en snar framtid hade det inte alls känts jobbigt, eftersom jag nu vet att semestern inte blir förstörd av brutalt illamående, men problemet är ju att man inte vet och det känns som att det kanske aldrig kommer bli nåt..
Helt rätt Förstår känslan precis :( vi får försöka hejja och peppa varandra
Tack goa du! Alltid där med peppning!
Vad är det du äter för slemhinnan? Insett att jag också blöder löjligt lite! Typ light/medium dag ett (byter medelstor tampong typ var 5:e timme, men då är den sällan full) och sen är mensen typ slut efter 1,5 dag för att sen komma tillbaka mer som spottings nån dag senare som sen håller på i 3-4 dagar till.
Jag läste ju här om Membrasin och EPA Glandin som folk ätit, eftersom jag är som jag är så käkar jag båda haha oklart om det behövs men all in ba. Har ju även börjat med inositol som ska höja kvaliten på ägget, kan ju inte skada med tanke på åldern.. ;)
Tycker faktiskt det blivit skillnad!
sjönk tempen något? har du tagit något mer test?
Låter väldigt högt för att vara innan äl, visst att tempen kan hoppa upp på mensdagarna men inte så mkt, tänker Om du faktiskt är gravid men fått en blödning ändå vilket man kan få
Men vafan rent ut sagt, men äl+10 är väl rätt så tidigt kanske är det inte så nu? Spånar mest då det känns väldigt märkligt att din temp inte iaf gjort något hopp
längre ner? Vad säger kroppen?
Så tråkigt Symetrica, men är mensen annorlunda denna gång? Eller har du tagit en boost med D-vitaminer igen som spökar för dig?
Brallans hur går det för dig? Du måste ju vara nära för att testa nu.
Äl+8 imorn, hade jag inte vetat om att mina D-booster gör konstiga grejer med min kropp runt denna tid så hade jag trott att jag var gravid :)
Ja från imorn har jag sagt att jag kan testa loss om jag vill :)
Men vafan rent ut sagt, men äl+10 är väl rätt så tidigt kanske är det inte så nu? Spånar mest då det känns väldigt märkligt att din temp inte iaf gjort något hopp
längre ner? Vad säger kroppen?
Kanske, men typiskt lätt att utgå ifrån att det ska vara som det alltid varit Tempen tog istället ett skutt upp idag och kroppen skriker fortfarande gravid. Legat vaken massor inatt pga molvärk och illamående dock, så kanske därför tempen är så hög..?
Tog även ett gravtest (såklart! ) som var något mindre blankt än igår, men absolut inte positivt!
Hur går det för dig då? Vill se både graf och test!
Brallans jag kan inte citera dig.
Men har du samma symtom nu som sist du tog bootsen? Ska du tillåta dig själv att testa i dag, eller ska du hålla ut en dag till?
H0nd3ndär
Kan slänga in min graf här med men den kanske inte är så spännande längre :D