Lilleplutt2022 skrev 2022-07-10 12:34:53 följande:
Spännande med testet Brallans! Vad är det för test och har du redan fått svar eller väntar du svar? Vilka värden är det som testet visar?
Jag ska ta nya dhea-s och testosterontest nästa vecka, ska bli riktigt intressant att se om mina värden har förbättrats nu när jag har knaprat dhea 50 mg lite mer än 30 dagar
Symetrical skrev 2022-07-10 12:15:31 följande:
Låter som en bra plan! Kanske läge med ett test på onsdag då, ifall inte mensen kommit tills dess..?
Ja om min bubbla inte har spruckit tills dess så kommer jag ta ett test onsdag morgon, är på äl 16 då så det borde visa
då om jag mot förmodan är gravid. Har inga test hemma så får se till att köpa hem ett tills dess
Var något hokus pokus säkert men ett hemmatest för att kolla om man har låg FHS nivå, man kissar på sticka och sen får man svar typ, var på rea så tänkte varför inte haha... vore iof intressant och göra en noggrannare koll om det inte tar sig till vintern men jag är inte riktigt där ännu. :)
Åh spännande, hoppas på bättre resultat nu men hoppas mest på att du är gravid :)
https://www.graviditetskollen.nu/produkter/kosttillskott-for-dig-som-vill-bli-gravid/fertilitetstest/kvinnliga-fertilitetstest/fertilitetstest-for-kvinnor-fertilcheck-babystart