För oss 35+ som försöker bli gravida
Ja tänkt om jag för en gång skull kan få som jag vill
Mannen började stressa direkt om att köra tisdag onsdag men jag sa nej nu håller vi oss till grundplanen den är tillräckligt avancerad
Ja tänkt om jag för en gång skull kan få som jag vill
Mannen började stressa direkt om att köra tisdag onsdag men jag sa nej nu håller vi oss till grundplanen den är tillräckligt avancerad
Åh härligt, bästa känslan när man kan checka av nu är det bara att njuta
Min temp var samma idag, var längesen det hände så ska bli spännande och se om äl testet är fortsatt positivt eller vad som händer..
Hmm vette katten, fortfarande starkt på fm men sjönk i em.. känns som 19/7 är pos och Idag negativt? hjääälp :)
Så blev det för mig med, så tror att det kanske släppte på natten till i dag?
Alltså ÄL i dag den 20 för din del.
Provat Premom Brallans? Jag kör alltid mina i den appen för att få hjälp att avgöra
Här är denna cykels äl-tester för min del. Gissar starkt på positivt imorgon.
Brottade ner mannen igår istället så nu var det jag som avvek från planen men det kändes bättre med igår än idag,
Glömde slänga in min chart. Här är dagens
Positivt äl-test här nu på fm. Skulle gissa på peak någon gång i em och äl imorgon!
Ja det är det verkligen. Jag har faktiskt haft en molande värk i livmodern till och från sen ÄL+4 typ, och det blir mer och mer. Kände ett nyp på höger sida efter ÄL någon gång. Det känns fortfarande mer på höger sida men vågar inte hoppas på nått.
Sen vet jag inte om jag känner någon typ av yrsel ibland. (Kan vara värmen oxå) Annars så är det nog inget annat just nu.