• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Chelsea84
    Symetrical skrev 2022-05-24 19:28:49 följande:
    Duktigt om du kan hålla dig så länge! Jag brukar själv oftast kunna hålla mig till bim, men kommer den inte då och tempen ligger högt tar jag ett test!
    Tack, får se när den behagar infinna sig Flört
    Haha ja jag är likadan... men ska försöka. Och nu kan jag inte tempa heller, fick precis feber så är nog en dunderförkylning på g Obestämd

Ja, håller tummarna för att det blir en dunder-äl Flört
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-05-24 19:27:18 följande:
    Låter som en bra plan! Jag har också kört en gång om dagen fram tills nu, men kanske tar två från och med imorgon. Tryckte i alla fall i mig 18 st d-vitaminer innan idag och fick nyss till det med maken Cool

Shit bra jobbat med både mannen din men framförallt de 18 tabletterna haha.. vi går från hederliga tempare till piller galningar ganska fort i denna tråd Skrattande

• Minaälsklingar
    Symetrical skrev 2022-05-23 19:55:45 följande:
    Skönt ändå! Hoppar ni en månad nu, eller hur var det?
    Ja precis, nu tar jag en ledig cykel, men så fort jag kommer hem från semestern är jag igång igen med förhoppningsvis en utvilad kropp och själ redo för en graviditet laddad med massor av naturlig d vitamin  Solig

Självklart kommer jag titta in och följa er ändå under tiden så jag inte missar massa roliga händelser och plus Plus
  • Minaälsklingar
    Nyponet01 skrev 2022-05-23 21:19:56 följande:
    Ha nu en riktigt underbar semester Solig 
    Och välkommen tillbaka igen 
    Tack snälla, åker dock inte än men när jag ska så ska jag njuta och läka så kroppen blir redo Solig
  • Minaälsklingar
    Brallans skrev 2022-05-23 22:20:53 följande:

Skönt att den kom tillslut, kan du slappna av och njuta massor nu av semestern {#emotions_dlg.flower}

Tack, det lovar jag att jag ska, det ska bli så skönt med att bara få njuta och tänka på annat ett tag.
    Ska ladda riktigt med sol och bad så kroppen är redo när jag kommer hem, blir ju bara en cykel jag får hoppa över.

Håller dock koll på er här ändå så jag inte missar för mycket  Flört
  • Symetrical
    Chelsea84 skrev 2022-05-24 20:09:42 följande:
    Haha ja jag är likadan... men ska försöka. Och nu kan jag inte tempa heller, fick precis feber så är nog en dunderförkylning på g Obestämd

Ja, håller tummarna för att det blir en dunder-äl Flört
    Jaså? Hur hög temp fick du då? Kanske beror på ett preggo eggo snarare än virus? Flört
  • Symetrical
    Brallans skrev 2022-05-24 20:45:44 följande:

Shit bra jobbat med både mannen din men framförallt de 18 tabletterna haha.. vi går från hederliga tempare till piller galningar ganska fort i denna tråd Skrattande

Eller hur! Gotta love it! Flört

• Symetrical

Känns som att jag inte behövde de gamla för jämförelse direkt Cool
    Teststrecket dök upp så fort vätskan rann över det området, så långt innan kontrollstrecket xD
    Cd 16 idag, så skulle tippa på nedsläpp redan inatt/imorgon!
  • Mojsan09
    Symetrical skrev 2022-05-24 19:27:18 följande:
    Låter som en bra plan! Jag har också kört en gång om dagen fram tills nu, men kanske tar två från och med imorgon. Tryckte i alla fall i mig 18 st d-vitaminer innan idag och fick nyss till det med maken Cool
    Ja, det blir ju en rejäl pillerhög när man kör boostdosen! Mitt dagliga pillerintag ligger just nu på ca 12 tabletter av olika slag? Har blivit nödd att skaffa mig en veckopillerdoserare i storlek xl!
  • Symetrical
    Mojsan09 skrev 2022-05-25 06:27:49 följande:
    Ja, det blir ju en rejäl pillerhög när man kör boostdosen! Mitt dagliga pillerintag ligger just nu på ca 12 tabletter av olika slag? Har blivit nödd att skaffa mig en veckopillerdoserare i storlek xl!

Hahaha. Och jag som tyckte att mina 5 tabletter om dagen var mycket! FlörtTungan ute

Var i cykeln är du nu?

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida