Inlägg från: Anonym (Tredje) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tredje)

För oss 35+ som försöker bli gravida

EFW skrev 2024-09-11 08:24:22 följande:

Håll tummarna för mig nu tjejer. Äl +11 eller ruvardag 6 i dag. I går var tester helt blankt kanske kanske man såg en svag skugg, men det trodde jag var det sista av ovitrellen. (Har testat ut den sedan ruvardag 1) Så jag var helt inställd på att det var dags att dra fram plånboken och påbörja en ny ivf. 
    Grattis! 

Här har jag haft Lh peak på fm. Vi myste i söndags men maken är bortrest till fredagmorgon. Får försöka oss på en snabbis på fredagmorgon innan arbetet men tror ni spermierna kan överleva 4-5 dagar när man är 38? 
  • Anonym (Tredje)

Godmorgon. 
    Fundersam här. Fick Lh peak igår, ingen tenpstegrig öht idag men har blandade äggviteflytning tillsammans med krämiga.. Antar att man bara får vänta till imorgon och se vart tempen tar vägen men är rädd att jag inte kommer ägglossa något? Tror inte jag hade äl förra månaden heller 😭 

• Anonym (Tredje)
    Anonym (Längtan efter barn nr 2) skrev 2024-09-12 08:30:21 följande:

God morgon! 

har du fått tempstegring någon gång eller har du precis börjat tempa? 

Första månaden med temp för denna gången men tidigare graviditeter har jag fått rejäl temp ökning efter äl
  • Anonym (Tredje)
    Symetrical skrev 2024-09-12 09:04:03 följande:
    Här är miraklet som bevisar att mina levde i 6 dygn vid nyss fyllda 40! 😉🥰
    Så fin ❤️
    Skönt, kanske finns en liiiten liiiten chans då :)
    Hopps nu bara att jag kommer ha äl denna månaden. 
  • Anonym (Tredje)

Bekräftad äl igår, så vi chansar och ha myst nu på morgonen så hoppas vi det tar sig innan fönstret är helt stängt! :)

• Anonym (Tredje)
    Anonym (M89) skrev 2024-09-23 07:46:59 följande:

Fick mitt efterlängtade plus idag 🥹❤️ missfall i januari, sen en liten paus, och nu på fjärde försöket satte det dig ett litet frö. Håll tummarna!
    Grattis! Håller alla tummar! 
  • Anonym (Tredje)

Hemma med sjukt barn idag så jag har möjligheten att analysera allt 😂
    Är jag knäpp som ser en skugga? Spökstreck? 
  • Anonym (Tredje)

Äl i dagarna. Om jag har riktigt tur så händer inte äl förrän min man är hemma på måndag, håller mina tummar för då kanske vi har chans denna månad. 
    Ska på gyn på tisdag och kolla, hade konstiga flytningar i slutet av mensen så pratade med dem och de tyckte jag skulle komma in för en koll.

• Anonym (Tredje)

Förväntad äl imorgon! Nu kör vi på 😁
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida