För oss 35+ som försöker bli gravida
Och mitt föga spännande test 😂
Grattis till plussen kanskenr4 och Elisabeth83 🥳😍🙏🏻 Hoppas allt får gå bra för er hela vägen, så underbart. Njuuut 😄
Symetrical Din graf ser ju inte mensig ut 😆 Håller tummarna för annat än mens. Vet inte men jag tycker mig se nåt på ditt test ändå, jag liksom ser vart teststrecket ska va. Kanske blir färg om en dag eller två 😬🤩
Symetrical, Håller med snorkfrökenhär om att man kan ana något till en början där sträcker skall vara..
Håller tummarna ❤️
Konstigaste någonsin hände mig i morse. Gick upp på toa vid 05, såg blod i toaletten? På dag 24 i min cykel! Aldrig hänt så tidigt. Drog igång med mensvärk också så jag låg och vred mig som en mask hela morgonen
Symetrical: ja alltså vad händer 😂 Sedan jag testat olika naturläkemedel och sedan letrozol så har det varit jättekonstigt. Verkar inte vara till hjälp i alla fall 😄
Jag misstänker att det kan vara så, men de har aldrig betett sig så innan. Jag ska ringa för att få en tid så snart som möjligt, detta är skumt och jag vill veta.
Ja vi får hoppas att din kropp inte också har börjat gå bananas. Men du känner inget annorlunda denna gången eller, utan du tror att mensen är på väg?
Vad tråkigt för er där det krånglar mycket nu. Hoppas det snart blir bättre. Inte kul när det inte är som det ska vara.
Här vet jag inte riktigt heller, min temp är enormt låg, brukar ligga på mellan 36-40-36.50 innan äl men ligger väldigt lågt och fick maximal idag dessutom.
Äntligen positivt ÄL-test på CD17! Hoppas det släpper ett dunderägg inom kort nu när det dröjde med ÄL 😜
Tror kanske mitt är spökstreck ändå 😕
Grattis Elisabeth! 🥳
Hejar också från sidlinjen! Knappt tempat eller loggat nåt alls den här cykeln hittills. Är på cd 10 idag och börjar känna lite i äggstockarna, så får se när äl dyker upp. Med letrozol har den oftast kommit kring cd 15, men jag kör utan denna månad, så who knows!? Har åkt på barnens förkylning här och åker till fjällen med en hel hög släktingar på lördag, så får se om det ens blir något lägligt ligg den här omgången 🙈
Jag är bara 2 dagar före dig, önskar vi var lite mer pepp nu när vi är så nära varann 😆
Håller med 😆 Tror dock att jag kommer vara åtminstone en 3-4 dagar efter dig, men nästa cykel lär vi vara ännu mer synkade och då lovar jag att skärpa till mig med peppen med! 😂
Lojsan: har tempat 8 månader tror jag.
Ja nästa månad är det skärpning igen, man måste ju få skita i allt ibland bara //