Brallans skrev 2023-03-07 11:30:39 följande:
Symetrical, Tempen upp till 36,8 idag så räknar med att få utsatt imorn på CD15, aldrig haft så sen äl sen vi började försöka med tvåan så hoppas det är ett gott tecken på ett fin fint ägg som släppt.
Själv så åker vi och åker lite skidor tors-sön och jag tänker faktiskt unna mig något glas vin här och där under den tiden, är så less på att vara så strikt hela tiden och aldrig kunna unna mig något förutom vid mens så nu skiter jag i allt och tar med mig pluntan :)
Så jäkla rätt! Klunka på, säger jag! Tänker inte heller leva så överdrivet sunt längre. Funkar ju ändå inte! 😝 Dricker ju aldrig mer än ett par glas vin, men det tänker jag ta mig tusan göra närhelst jag känner för det. Punkt! 🤘🏼
Hannis1983 skrev 2023-03-07 14:17:41 följande:
Alltså termometern hade gömt sig i en chipspåse som hamnat under sängen, tur jag kikade i den innan jag kastade den 😂
Så bara blödningen slutar blir det temp igen! Har lite ont i dag vilket jag inte haft innan så jag hoppas inte detta blir en långvarig historia i efterhand 😱
Hahaha. Snyggt scoutat ändå! Jag har ju lyckats tvätta min ett par ggr. Sådär bra 🙈
Skulle inte tro att det blir särskilt utdraget, eftersom du redan fått negativt på gravtestet. Det talar för att äl bör komma ungefär som vanligt ✊🏼😊
MalinJ skrev 2023-03-07 15:20:24 följande:
Hej på er,
Sorry ayt jag varit lite tyst men åkte hem igår och sov typ hela dagen när jag kom hem. Var så trött och ledsen med.
Min mens kom igång så satte det igår, känns så tråkigt. Tempen dök idag också låååångt ner till 36.30 där den brukar vara vid mens.
Så bara blicka framåt och ja jag vet inte. Fick upp hoppet lite så det krascha ju rätt fint igår.
Bara vänta in 12 dagar nu då.. Nedräkning delux!
Förstår till 100%. Mögelröv 😒😤
Skönt ändå att du inte behöver vänta alltför länge på nästa äl. Tiden går fort! 🤗
Hanna Gitta skrev 2023-03-07 18:56:04 följande:
Tar inga äl-tester med clearblue monitorn denna månad men tänker att äl är ca torsdag om den är ungefär som vanligt. Eftersom jag var förkyld har jag fortsatt med Bisolvon, tycker det känns mer vattnig "down there" 💦 Dessvärre får vi övernattningsbesök just på torsdag så vi får ligga dagarna innan istället 😄
Då är vi väldigt synkade denna månad! Borde ju räcka bra med dagarna innan, även om jag förstår att det känns lite typiskt 😆
Fick själv till det här för en stund sen. Känns bra att man fyllt på förrådet lite 😉
Har haft väldigt mycket älsmärta idag plus ew och mjuk och öppen tapp, så skulle tippa på nedsläpp om ett par dagar! 🍳