För oss 35+ som försöker bli gravida
Här är min, den sköt iväg mycket idag och linjen placerades fan högt denna gången. Jag låg vanligtvis ligga kring 36.50-36.70 i temp förra gången så detta blir spännande.
Här är min, den sköt iväg mycket idag och linjen placerades fan högt denna gången. Jag låg vanligtvis ligga kring 36.50-36.70 i temp förra gången så detta blir spännande.
Hur ligger landet idag Brallans??? Tänkt så mycket på dig ✊🏼❤️
Är ju helt galet att det kan dyka upp ändå så pass synliga streck som inte betyder något. Till och med min man såg strecket igår och han fasiken skeptisk jämt och halvblind på ena ögat 😆 Näää, det suger ju. Men jag vägrar bli ledsen utan hoppas på bättre lycka framöver 🥰
Asså min graf är ju katastrof för en graviditet, så låg temp flera dagar? nåt är ju tokigt. ÄL+12 eller 13, och mensen kommer alltid ÄL+11 eller 12.
Testet skrattar åt mig, jag ser fasiken inget alls 😂
Jaha lite rosa slem idag då, molade lite smått inatt :( 4 dagar kvar till mens. blir sååå trött blir väl inget den här månaden heller. Får man dricka vin i helgen då, alltid nått 😉
HannaGitta: Jävla skitmens😡😡kram☺️
Vill också köra en liten shout out till alla härliga tjejer i den här tråden. Ni är fantastiska!! 🍾🥂