För oss 35+ som försöker bli gravida
Alltså min graf är helt bananas om någon vill ta en kik 😂
Alltså min graf är helt bananas om någon vill ta en kik 😂
Jahopp typ blankt test idag, känns som det var något som släppte el vad vet jag.. suck
Nu inväntar jag mensen..
Ja jag vet ☹️ svettats inatt med så skulle inte förvåna mig om mensen kommer idag
Här kommer dagens blanka test
Helt blankt är det ju inte, men verkligen svagare än igår! Jäkla skit! 🤬 Det kanske var implantation där redan på dippen äl +4, för fäster ett ägg för tidigt har det inte fått utvecklats länge nog för att bli livsdugligt. Inte för att det spelar någon roll egentligen.
Hoppas att det var ett kass test och att mensen håller sig borta, tempen ökar och du får starkare på test imorgon ✊🏼✊🏼
Mariatess: precis som mig fast jag skulle haft mens i måndags. Flera dagar sen, 16 dar sedan ägglossning men ingen mens i sikte?! Dock negativt test igår. Blir galen av att vara i nått slags mittemellan 😫
Snorkfrökenhär: grattis till graviditeten! 🎊
Är ju helt sinnes att jag ens fått ett streck, aldrig varit med om detta, tycker det känns skitjobbigt 😆 För man hoppas ju att det är något men samtidigt så försöker jag för glatta livet hålla nere alla förhoppningar och ställa in mig på en monstermens nu närsomhelst 😬
Har så mkt konstiga känningar långt nere i magen/livmodern. Kände samma igår. Som att det trycker och spänner, känner mig nästan kissnödig typ hela tiden? aldrig varit med om. Antingen är det någon som boar in sig eller så är det en monstermens som byggs upp 🤪
Tack för alla tummar ni håller ❤️
God morgon gänget 😊
Ingens mens, låg temp fortsatt och nu på morgonen negativt gravtest, så det verkar ha varit ett lurigt test för mig 😩 Helvetets skit.
Näää, jag var inställd på att det kunde vara så. Efter alla dessa försök har jag blivit väldigt skeptisk till det mesta i denna bebisverkstad. Jag väntar in värsta mensen med tanke på konstiga molvärken jag har, eftersom det inte verkar bos in sig någon så är det väl värsta mensen som håller på att byggas upp 😅
Nu håller jag tummarna stenhårt för er andra 😍🤞🏻