MalinJ skrev 2023-01-23 07:07:46 följande:
Heja där snorkfrökenhär 😃
Jag har också sovit dåligt i natt för det har huggit massor i ryggen, vill bara få bort ryggskottet.
För övrigt så känns det inte som att min äl blivit av, alltså att det inte ägglossa. Hade älsmärtor natten till igår och natt/morgon men sen puts väck och min temp går upp och ner.
Vet inte ens hur mitt sekret var igår för har inte kunnat kolla och det lilla jag fick i trosan vet jag inte riktigt, kändes nog mer krämigt än vattnigt lr så, kanske lite blandat.
Men här är min iaf.. Återstår och ser närmsta dagarna vad som händer med tempen.
Just nu kan någon få ta min ena hund, hon piper och piper och vill upp och sova i sängen, blir galen! Här ligger man handikappad och skriker av smärta emellanåt och så hon, och fan nu börjar katten jävlas med nå sladdar också 😭😭
Ja vi får se helt enkelt vad som händer , känns inte så hoppfullt.
Förstår frustrationen, men enligt din monitor och tempen tycker jag att det ser ut som äl idag. Vi får hoppas att tempen ökar ordentligt imorgon! ✊🏼😃
Tycker dock att du skall ta bort senaste dagarnas flytningar, ifall du inte är säker på vad för sorts sekret du hade. W är nämligen fertilt, medan c är icke fertilt, vilket kan förvirra ff en del och potentiellt sätta äl på fel dag.
Jag hade själv fruktansvärda älsmärtor i lördags, men tempen steg inte förrän idag, så förmodligen släppte ägget natten till igår. Tycker att du skall vara nöjd med de ligg ni fått till, om nu ryggen sätter p för fler gånger ☺️