MalinJ skrev 2022-12-07 19:56:13 följande:
Ja vi får se imorgonbitti runt 06 🤣
Okej, så du får veta ett bra tag innan alltså, jag vet att mensen är påväg 1-2 dagar innan för då får jag lite flytningar sen kommer mensvärken samma dag.
MalinJ skrev 2022-12-07 20:44:36 följande:
Åååh nej, fått lite brun flytning nu 😔 lite halvklibbig/krämig.
Brukar som sagt få vit/brun flytning 1-2 dagar innan mens så det stämmer ju in så in i norden. Men minns inte om den brukar vara klibbig.
MalinJ skrev 2022-12-08 06:24:23 följande:
Hos mig så kom det inget mer än det lilla som kom igår kväll när jag var på toa och sen satt det nog kvar lite från natten i morse. Får se hur dagen går.
Menssmärtan jag fick gick också över relativt fort och har varit lugn sen dess.
Förstår verkligen inte på min kropp just nu, den beter sig så konstigt så jag tror ändå att kroppen spelar mig ett spratt sen aborten säkert.
Men en temp tog jag iaf och den ligger kvar på 38.5.
Negativt på babyplan, inte ens lite rött som igår.
Så nu får jag nog bara invänta mensen tror jag. ÄL+11 idag så man borde väl ha sett något nu?
Och med tanke på smärtan jag fick ihop med ljusbrun/rosa flytningen, vet att man kan få det vid fästet också men känns sent för den och fästa nu, lr? 🙈 kan iof vara på +10 lr +11 eftersom jag inte är helt säker på när ägget släppte.
Men jag har gett upp hoppet, får se om mensen kommer imorgon.
Njae, jag har ju bara 8-9 dagars lutealfas, så jag får också en indikation på mensen 1-2 dagar innan.
Vad segt med blodblandad flytning och negativt test. Jag får också ofta lite blodblandad flytning kvällen innan mensen bryter ut. Säkert kort att det inte tagit sig. Men tycker inte att du skall kasta in handduken än, även om det mesta talar mot. Menar du att tempen låg på 36,8 idag med, eller har den sjunkit? Posta gärna grafen 😀