Kumquat skrev 2022-12-07 10:20:55 följande:
Hej gänget! Har följt med och läst och hejat för mig själv. Pirrigt läge för många, jag håller tummar och tår för er!
Här går det tyvärr inte så bra. Var på vul igår, mest för att de ville kolla cystan. Och den var ju givetvis kvar så den ska jag få glädjen att följa upp med ny läkare. Däremot kunde hon inte se något pyre därinne, bara en hinnsäck och en gulesäck. Och det är ju inget bra tecken när man borde vara i runt vecka 6+6.
I ungefär två veckor har jag också haft en dålig magkänsla kring alltihop. Fattar att det kanske egentligen inte går att känna sådant och hoppas verkligen att jag har fel. Mest av allt önskar jag att de inte gjort vul såhär tidigt för nu måste vi vänta en hel vecka till för att det egentligen är för tidigt för att säga säkert.
I övrigt mår jag illa och kräks varje dag, men det gjorde jag förra gången med när det gick snett så tyvärr behöver det inte vara ett bra tecken.
Försöker hoppas att det ändå ska gå bra, men känner mig samtidigt så himla trött och tom.
Nej, men vad ledsen jag blir av att läsa detta 😢
När plussade du i förhållande till äl? Tänker om du fick svagt plus sent kanske ägget fäste sent..? Förstår att det känns hopplöst när man ältestat och tempat. Dessutom vill man ju gärna att de skall se någonting, även om hjärtat inte hunnit börja slå än.. 😞 Hoppas såå på en solskenshistoria som för ts! ✊🏼✊🏼