För oss 35+ som försöker bli gravida
Där kom mensen på dag 29 så nu tar jag plats på avbytarbänken i två veckor. Heja er andra ♥️
Där kom mensen på dag 29 så nu tar jag plats på avbytarbänken i två veckor. Heja er andra ♥️
Vad tråkigt Hannis1983, men ja påt igen sen 😃
Här har det varit lugnare nu, igår har jag känt av molvärk men inte som alla andra dagar, har fortfarande lite lite vit flytning, inga ömma bröst ännu heller och idag är jag på +8 och 4 dagar kvar till mens.
Hade ett babyplan testa tidigt hemma som jag provade nu men det var så blankt så jag tror inte det tagit sig iaf, men så konstigt att det varit som det varit efter ÄL känner jag, och att mina bröst inte satt igång än.
Jag kan iof vara på +7, inte helt 100 på när ägget släppte.. Får prova ett test närmare mensen om mensen inte kommer igång före vill säga.
Kollade kalendern framöver... I morgon har jag tagit sista tabletterna i första kuren letrozol. Om jag får ÄL ungefär en vecka senare så kan jag testa tidigt på julaftonsmorgon 🤶 Det hade ju varit den absolut bästa julklappen att få ett positivt svar! Förväntningar är skyhöga denna månad 😂
Är det några av er som har börjat få några symptom efter ägglossning? Än så länge ingenting för mig. Molvärk men brukar få så innan mensen också.
I dag steg tempen igen, men ingen flyttning på äl.
Tog ett äl test i morse för att jag kan, och det visade nästan positivt😄 .
Fattar ingenting som vanligt, men förväntar väl inget plus denna cykel får jag det så är det ett mirakel 😇
Men vill ni att jag slänger ut grafen ändå?