För oss 35+ som försöker bli gravida
Ska vi komma överens om att du tar ett gravtest ifall tempen fortfarande är hög på tisdag..? 😉😇
Det är inte så farligt som tur är, lite som en mans förkylning bara 😜
Men då kanske vi ändå får ÄL ganska så synkat. Mina test är inte superstarka precis, det är från dag till dag har jag märkt. Kan lägga ut en bild.
Det översta strecket är från i går och där tänkte jag att nu jäklar händer det snart. Å så tog jag det nedersta i dag, och där sjönk förhoppningarna lite. Men jag har ew flytningar iaf. Hur ser dina test ut?
Alltså min graf har blivit helt galen denna månad, fattar inte vad som sker. Snälla säg att det hänt er också någon gång? Eller har min kropp tappat det helt😂
Ja jag menar väl det 😄 Hade mått så dåligt psykiskt om en cykel till hade swishat förbi pga sjukdom. Haha
Åh nej, den paniken när man inte har allt man vill hemma, där är det ju väldigt bra att du även har koll på tappen. Hoppas att det var guldskatten som du fick där i det intima mötet med mannen. 😜
Testen kommer nog precis lagom till ÄL där då 😊 Du är ju bara 2 dagar efter mig, är på Cd 16 och tempen är låg och fin nu, ligger på 36.30. Testet är någonstans mitt emellan skulle jag säga, ökat något från igår ändå.
Ska bli skönt kul att få slänga ut våra grafer här sen, nu är det ju bara tråkiga.
Testen kommer nog precis lagom till ÄL där då 😊 Du är ju bara 2 dagar efter mig, är på Cd 16 och tempen är låg och fin nu, ligger på 36.30. Testet är någonstans mitt emellan skulle jag säga, ökat något från igår ändå.
Ska bli skönt kul att få slänga ut våra grafer här sen, nu är det ju bara tråkiga.
Och så glömde jag ändå det! 😂
Here it comes!