Lojsan DN skrev 2022-11-26 10:32:05 följande:
Japp i dag så sjönk tempen som en tung sten, ingen feber men är fortfarande sjuk i covid. 😪
Men nu hoppas jag att tempen jobbar med mig och stickorna så att det inte blir knas i FF.
Är äl nära nu för dig?
Brallans skrev 2022-11-26 09:14:29 följande:
Härligt med stundande äl, skönt att kunna ha stickorna när man inte kan lita på tempen? kanske du och Symetrical kommer vara ganska synkade 😃 ser framemot när ni efter äl och när man kan börja analysera er 😆
Ja tanken var att jag skulle skita i stickorna denna månad, men glad att jag köpte ändå nu när det är som det är.
Det kommer vara några spännande dagar framöver, tror dock att Symetrical kommer få äl före mig. Fast kommer nog vara henne hack i häl, hoppas jag. 😊
Hoppas du kommer i ordning med allt snart, slipper du tabletter och operation tror du?
Stackare 🥴 Men skönt att tempen är tillbaka till det normala igen i alla fall 😅
Njae, jag tror att den fortfarande är minst en 2-3 dagar bort, men tiden får utvisa! Insåg att jag bara hade ett ältest kvar och typiskt nog är det ju helg, så tänkte ta det imorgon på Cd 14 och se hur pass starkt det är. De nya lär ju inte komma förrän tidigast tisdag 😆
Hur ser dina test ut nu då?